نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

صداپیشه گرالت تمایل دارد سیری پروتاگونیست بازی Witcher 4 باشد

صداپیشه شخصیت گرالت در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که شخصیت سیری می‌تواند پروتاگونیست نسخه بعدی مجموعه Witcher باشد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و به خاطر جهان پر جزئیات و فضاسازی‌های تسخیرکننده، داستان جذاب و ترکیب عمیق شمشیربازی، جادو و ارتقاها، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. از آن زمان طرفداران منتظر ساخت نسخه دیگری از این مجموعه محبوب هستند تا باری دیگر ماجراجویی جدیدی را در دنیایی سرشار از شگفتی‌های غیرمنتظره آغاز کنند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که داگ کاکل، صداپیشه شخصیت گرالت در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت گیم ری‌اکتور درباره احتمال ساخت نسخه دیگری از مجموعه بازی‌های Witcher به وسیله استودیو سی دی پراجکت رد در آینده صحبت‌هایی را ارائه کرده است.

کاکل که صداپیشگی شخصیت گرالت را در سه‌گانه ویچر بر عهده داشت و در حال حاضر برای صداگذاری این شخصیت در بازی Soul Calibur VI بازگشته است، گفت که در صورت ساخت نسخه دیگری از بازی Witcher می‌خواهد تا شخصیت سیری را به عنوان پروتاگونیست بازی ببیند. او در این‌باره اظهار داشت:

اگر می‌خواهید بحث را به سمت بازی The Witcher 4 سوق دهید، تنها می‌توانم بگویم که هیچ نظری در این‌باره ندارم؛ هرچند که فکر می‌کنم در آینده این اتفاق [ساخته شدن نسخه جدیدی از این مجموعه] خواهد افتاد. این نظر شخصی من است و استودیو سی‌دی پراجکت رد می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد. من نمی‌دانم که آن‌ها چه برنامه‌ای دارند، اما اگر جای آن‌ها بودم نسخه چهارم بازی ویچر را می‌ساختم، ولی روی شخصیت سیری تمرکز می‌کردم. سیری در بازی The Witcher 3 به بازدید از جهان‌های دیگر (از جمله Cyberpunk 2077) اشاره کرد و من فکر می‌کنم ساخت یک بازی که داستان آن حول بازدید او از جهان‌های مختلف است، جذاب باشد.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، این ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد و موردی است که ظاهرا توسعه‌دهندگان با توجه به پایان داستان نسخه سوم بازی برای آن آمادگی دارند. با این حال، از آن‌جایی که در حال حاضر استودیو سی‌دی پراجکت در حال توسعه بازی به شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 است، ظاهرا نباید به این زودی‌ها منتظر نسخه جدیدی از مجموعه Witcher باشیم و گذشت زمان بسیاری از چیزها را تغییر خواهد داد. نظر شما در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده