نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

یک بازیکن Fortnite طی حرکتی عجیب، رکورد جدیدی در تعداد Killها ثبت کرد

درحالی که بازیکنان بازی Fortnite طی حرکتی نمادین، در کنار یکدیگر مشغول تماشای پرتاب شدن موشک مخصوص این بازی بودند، یکی از بازیکنان ۴۸ نفر از آن‌ها را کشت!

اخیرا موشک مخصوص بازی محبوب فورتنایت، ساخته کمپانی Epic Games، پرتاب شد و کاربران این بازی با توجه به موارد موجود در بازی و گفته‌های سازندگان، منتظر این رویداد بودند. در هنگام رخ دادن این اتفاق جالب، بازیکنان تصمیم گرفتند در کنار یکدیگر بایستند و این رویداد را تماشا کنند، اما یکی از بازیکنان حاضر در بازی، ایده‌ای دیگر در ذهنش داشت و این میهمانی جذاب را به یک قتل‌گاه تبدیل کرد!

کاربر Elemental_Ray، یکی از بازیکنان بازی Fortnite، از این فرصت به‌وجود آمده به نفع خودش استفاده کرد و توانست ۴۸ نفر از ناظران این رویداد را به قتل برساند. وی رکوردی جدید در امر Kill گرفتن در بازی فورتنایت ثبت کرد و احتمالا از او در روزهای آتی بیشتر خواهیم شنید.

Elemental_Ray با انجام این عمل غیر منتظره توانست رکورد «بیشترین تعداد Kill در یک مسابقه» را در این بازی به‌دست بیاورد و رکورد قبلی را که ۳۳ عدد کیل بود بشکند. این بازیکن که از حرکت عجیبش خیلی خرسند و مفتخر است، دستاوردش را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته و نامی برای خود دست و پا کرده است.

حالت بتل رویال بازی Fortnite را هم‌اکنون می‌توانید به صورت کاملا رایگان روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و گوشی‌های آیفون بازی کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده