نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار Blade Strangers مشخص شد

شرکت Nicalis تاریخ انتشار فایتینگ دو بعدی خود به نام Blade Strangers را اعلام کرد.

حدود یک سال پیش و در جریان E3 2017 بود که شرکت Nicalis بازی فایتینگ Blade Strangers را معرفی کرد. یک بازی دو بعدی که قرار است کاراکترهای متنوعی را از بازی‌های مستقل دور هم جمع کرده و اثری جذاب فراهم کند.

اکنون تاریخ انتشار بازی مشخص شده و می‌توانیم در روز ۲۸ آگوست منتظر عرضه آن برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر باشیم. موضوعی که باعث می‌شود سال ۲۰۱۸ از نظر تعداد آثار فایتینگ ترکیبی و Crossover سالی پربار برای طرفداران این سبک باشد. سالی که در آن به جز Blade Strangers،  بازی Super Smash Bros Ultimate را هم برای سوییچ تجربه خواهیم کرد و در کنار این‌ها، بازی Jump Force هم در E3 2018 معرفی شد که قرار است کاراکترهای جالبی را از انیمه‌های محبوب دور هم جمع کند.

Blade Strangers توسط استودیو Saizensen ساخته می‌شود و نیکالیس انتشار آن را برعهده دارد. بازی دارای شخصیت‌هایی از بازی‌های Code of Princess و Cave Story و... است و در کنار افرادی مثل Gunvolt از بازی Azure Striker Gunvolt، جالب‌ترین شخصیت‌های آن را می‌توان Isaac از The Binding of Isaac و Shovel Knight شخصیت محبوب طراحی شده توسط Yacht Club Games دانست که هر دو طرفداران زیادی دارند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده