نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

آپدیت 1.1.4 بازی Sea of Thieves منتشر شد

آپدیت 1.1.4 بازی Sea of Thieves، علاوه بر رفع کردن ایرادات و باگ‌های بازی، یک رویداد جدید با نام Gunpowder Skeletons را آغاز می‌کند.

با به پایان رسیدن رویداد Skeleton Thrones و انتشار آپدیت ۱.۱.۴ بازی Sea of Thieves، شاهد آغاز رویداد Gunpowder Skeletons هستیم. Gunpowder Skeletons در کنار رفع باگ و حل کردن مشکلات فنی بازی، کوئست‌ها و آیتم‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. به دلیل تمام شدن رویداد Skeleton Thrones، شما دیگر نمی‌توانید آیتم‌های اختصاصی آن را به‌دست بیاورید؛ البته با ورود به Gunpowder Skeletons، آیتم‌هایی را که در رویداد قبلی به‌دست آورده بودید حفظ خواهید کرد.

این آپدیت همچنین یک نوع دشمن جدید را در قالب اسکلت به بازی اضافه می‌کند. این نوع از اسکلت‌ها با استفاده از مواد انفجاری خود به شما حمله می‌کنند و با منفجر کردن خود، سعی در نابودی شما دارند. این موجودات از یک سری بشکه باروت برای نابودی شما استفاده خواهند کرد؛ موادی انفجاری که در این آپدیت به مراتب قدرت بیشتری پیدا کرده‌اند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها کشتی‌های دشمن را راحت‌تر از بین ببرید؛ به طوری که یک بشکه از این مواد می‌تواند یک کشتی را از بین ببرد. سازندگان علاوه بر افزایش قدرت انفجار این ماده‌ی انفجاری، زمان منتهی به انفجارش را هم بیشتر کرده‌اند و حالا شما و یاران‌تان پنج ثانیه فرصت دارید تا از آسیب انفجار این مواد در امان بمانید!

در رویداد Gunpowder Skeletons یک سری کوئست Legendary جدید و زمان‌دار وجود خواهد داشت که با انجام دادن آن‌ها تا ۱۵۰ سکه Bilge Rat پاداش خواهید گرفت و می‌توانید با پاداش خود آیتم‌هایی جدید خریداری کنید؛ شما این کوئست‌ها را می‌توانید تا تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) انجام بدهید. اضافه شدن مواردی همچون دو عنوان Bilge Rat و نامه‌هایی جدید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سطح تجارت خود را بالا ببرید از جمله نکات قابل ذکر آپدیت ۱.۱.۴ هستند.

بازی Sea Of Thieves، جدیدترین اثر استودیو Rare، برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد و توانست از وب‌سایت زومجی نمره‌ی متوسط ۶ را کسب کند. خواندن خلاصه‌ی بررسی این بازی خالی از لطف نیست:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته کننده بودن رنج می‌برد اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت برده و خود را سرگرم کنید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده