// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

اطلاعاتی از محتویات سال جاری بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شد

کمپانی EA اطلاعاتی از جزئيات بسته‌های الحاقی بازی Star Wars Battlefront 2 با طرفداران در میان گذاشت.

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) پس از معرفی محتویات جدید بازی Star Wars Battlefront 2 همچون قهرمان‌ها و کاراکتر‌های پلید در جریان کنفرانس EA Play در رویداد E3 2018، حال از جزئیات بسته‌های الحاقی سال جاری این بازی اطلاعاتی منتشر کرده است. به گفته سازندگان محتویات مورد انتظار همچون Obi Wan Kenobi و General Grevious که طرفداران انتظار آن را می‌کشند برای عرضه در پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

با توجه به پستی که در حساب کاربری این بازی در توییتر منتشر شده است، Star Wars Battlefront 2 در تاریخ نامشخصی از ماه جولای (تیر یا مرداد) میزبان یک حالت ۴ در مقابل ۴ نفر (4v4) با نام Hero Starfighters می‌شود که در کنار آپدیتی برای بهینه‌سازی و متعادل‌سازی بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به نقل از بن والک، مدیر انجمن‌های EA، تیم استار وارز بتلفرانت 2 طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از این آپدیت با طرفداران در میان خواهند گذاشت.

در ماه آگوست (مرداد یا شهریور) محتویات ظاهری همچون ایموت‌ها (Emote) و تانت‌ها دیگر تنها از طریق لوت باکس‌ها در دسترس نخواهد بود و بازیکنان می‌توانند با پرداخت اعتبار و کریستال نیز به آنها دست پیدا کنند. علاوه بر آن، Clone Trooperها از دوران Clone Wars نیز در این بازی حضور خواهند داشت.

Star Wars Battlefront I

گویا سازندگان قصد دارند در فصل شلوغ کاری بازی‌ها، مهم‌ترین محتویات خود را به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه کنند؛ طوری که راه‌یابی اوبی‌ وان کنوبی و ژنرال گریوس به همراه حالت دیگری برای انتشار در پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است. در همین حین نقشه جدیدی که بر پایه Geonosis در حال طراحی است به همراه کاراکتر‌های قابل بازی نظیر Anakin Skywalker و Count Dooku در تاریخ نامشخصی از زمستان سال جاری به دست علاقه‌مندان به این بازی جنگ ستارگان خواهد رسید.

 Star Wars Battlefront 2 یک بازی اکشن و شوتر است که از سری محبوب جنگ ستارگان توسعه پیدا کرده است و هم‌‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور در زومجی نمره ۶.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Star Wars Battlefront II، شاید در نبردهای هوایی جذاب باشد، در قسمت مولتی‌پلیر تجربه‌های نسبتا قابل قبولی را تقدیم‌تان کند و اگر طرفدار مجموعه‌ی Star Wars باشید، به سبب امکان شمشیر زدن با لوک اسکای واکر، رِی و یودا در آن، خواه یا ناخواه برای‌تان لذتی انکارناپذیر داشته باشد، اما هرگز بازی خوبی نیست. بخش داستانی بازی، توهین تمام‌قد EA به بازیکنان داستان‌دوست است و ساخته‌ی جدید DICE در فیزیک، انیمیشن، و طراحی مراحل آفلاین، ضعف‌هایی انکارناپذیر را یدک می‌کشد. ساخته‌ای که اگر دیوانه‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» نباشید، خرید آن تنها حکم دور ریختن شصت دلار پول ارزشمند را دارد! 

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات دانلودی آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده