// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

مدیرعامل اروپا نینتندو تغییر کرد

ساتورو شیباتا، بخش بازاریابی و لایسنسینگ نینتندو اروپا را بر عهده گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تغییراتی در سیستم مدیریتی کمپانی نینتندو به وجود آمده است. ساتورو شیباتا که به مدت ۱۸ سال مدیریت بخش اروپا کمپانی نینتندو را در دست داشت، به کمپانی اصلی در ژاپن ملحق شد تا بخش بازاریابی و لایسنسینگ نینتندو را در دست بگیرد.

با توجه به این خبر، Nintendo مدیر جدیدی را برای شعبه اروپا منصوب کرد. از این پس کوجی میاکه، مدیرکل سابق نینتندو ژاپن، به عنوان مدیر عامل انتخاب شد و استفن بول، شخصی که بخش فرانسه نینتندو را راه‌اندازی کرد، به‌ عنوان رییس کمپانی نینتندو در اروپا فعالیت خواهد کرد. تغییرات بخش مدیریتی نینتندو همچنان ادامه دارد و اکنون آخرین روز کاری تاتسومی کیمیشیما، مدیر نینتندو ژاپن، نیز به پایان رسیده است.

اینک پس از بازنشسته شدن تاتسومی کیمیشیما، شونتارو فوروکاوا مدیریت نینتندو را بر عهده گرفته است. فوروکاوا سمت‌های مدیریتی دیگری نیز در خارج از نینتندو بر عهده دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مدیریت کمپانی پوکمون (The Pokemon Company) اشاره کرد. تمامی این اقدام‌ها در راستای ادامه دادن موفقیت نینتندو سوییچ انجام شده است. براساس آخرین خبر منتشر شده از این کنسول، نینتندو در ماه آوریل اعلام کرده بود که نینتندو سوییچ نزدیک به ۱۸ میلیون دستگاه فروش داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده