// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تعداد کاربران بازی Realm Royale‌ تنها در ۳ هفته از مرز ۳ میلیون نفر عبور کرد

استودیو Hi-Rez اعلام کرد که تعداد کاربران بازی Realm Royale، تنها در ۳ هفته از مرز ۳ میلیون کاربر گذشت.

چندی پیش استودی های‌رز (Hi-Rez) بازی Realm Royale را در دسترس کاربران قرار داد. این اثر یک بازی بتل رویال است که کاراکتر‌های Paladins در آن حضور دارند؛ البته با وجود کلاس‌های مختلف، آن را از سبک‌های مشابه متمایز کرده است. همچنین بازی از مکانیزم ساخت‌و‌ساز ساده‌ای نیز برخوردار است که در آثار محبوب بتل رویال دیگر همچون Fortnite یا PUBG دیده نمی‌‌شود. این موضوع می‌تواند بازی Realm Royale را در بین سبک‌های مشابه متمایز و بازیکنانی را که به دنبال المان‌های جدید هستند، جذب کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که تنها ۳ هفته پس از انتشارش، تعداد بازیکنان بازی Realm Royale از مرز ۳ میلیون کاربر عبور کرده است و این آمار را می‌توان یک نقطه شروع بسیار قوی برای استودیو های‌رز دانست.

به مناسبت این موضوع سازندگان از بسته Alpha جدیدی در این بازی رونمایی کردند که شامل موارد زیر است:

  • Kaleidoscope mount skin
  • Alpha T-pose emote
  • Alpha chicken skin
  • Alpha spray
  • Alpha avatar

بازی Realm Royale از طریق سیستم Early Access پلتفرم استیم در دسترس است و از آنجا که این بازی پیش از موعد در اختیار بازیکنان قرار گرفته، بازیکنان باید انتظارات خود را از نظر فنی پایین بیاورند چرا که شاهد باگ‌های زیادی در بخش فنی و گیم‌پلی بازی خواهند بود. علاوه بر ایرادات یاد شده، گویا برخی کلاس‌های بازی متعادل‌سازی نشده‌اند اما رفته رفته این ایراد برطرف خواهد شد و شاهد کاراکتر‌هایی با قدرت یکسان در این بازی خواهیم بود.

افزایش محبوبیت Realm Royale باعث شده که نام Paladins هم سر زبان‌ها بیفتد. بازی مذکور هم اکنون برای پی سی در دسترس است و به گفته سازندگان در آینده نیز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک‌ بتل رویال با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده