// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

شوهی یوشیدا از بازی‌های سال جاری سونی صحبت کرد

شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی کمپانی سونی، در مصاحبه‌ای که با مجله Weekly Famitsu داشت، در مورد بازی‌های سال جاری PS4 صحبت کرد.

مجله هفتگی فامیتسو (Weekly Famitsu) در تازه‌ترین شماره‌اش مصاحبه‌ای با شوهی یوشیدا، مدیر کل استودیوهای جهانی بخش سرگرمی‌های سونی، داشته است که در آن در مورد آینده محتویات پلی‌ استیشن 4 صحبت‌هایی شد.

در این مصاحبه از وی سوال شد که آیا امسال، «سالی [سرشار از] نرم‌افزار برای PS4» خواهد بود یا خیر. وی با پاسخ مثبت دادن به این سوال، به بازی‌هایی اشاره کرد که طی ماه‌های اخیر در ژاپن عرضه شده‌اند و توانسته‌اند در جهان به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. به گفته وی این موضوع با توجه به بازی Monster Hunter World در حال گسترش است. وی در ادامه اظهار داشت که در پاییز و زمستان سال جاری شاهد آثار زیادی خواهیم بود که جامعه گیمر‌ها را مشغول می‌کند. یوشیدا گفت:

بازی‌هایی که قرار است از سپتامبر امسال تا فوریه سال آینده [شهریور تا اسفند] عرضه شود بسیار زیاد است. علاوه بر آن، برخی بازی‌ها مرتبا [با آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی] در حال بروز شدن هستند. گمان کنم به موقعیتی نزدیک می‌شویم که شخصا برای تجربه تمامی [این بازی‌ها] زمان کافی در اختیار نخواهم داشت.

شوهی یوشیدا بر این باور است که عرضه بازی‌های یاد شده در سال جاری با مشغول شدن تعداد زیادی از بازیکنان همراه خواهد بود و این موضوع می‌تواند پتانسیل واقعی بازار و صنعت بازیسازی را نشان دهد. در ادامه از وی در مورد وضعیت توسعه بازی Days Gone در استودیو سونی بند (Sony Bend) سوال شد که وی در جواب به روند قابل قبول آن در توسعه این پروژه اشاره داشت. وی همچنین افزود که بازی در حال پولیش شدن است و بازیکنان باید خود را آماده این بازی کنند.

نظرات خود را در مورد این مصاحبه و گفته‌های یوشیدا با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده