// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

شعبه جدید EA Sports در اسپانیا برای توسعه NBA Live 19 تاسیس شد

کمپانی EA Sports در جریان رویدادی اعلام کرد که با تاسیس بخش جدیدی در اسپانیا قصد دارد که به توسعه بازی NBA Live 19 گسترش ببخشد.

دریل هولت، معاون رئيس استودیو EA Sports، در جریان رویداد Gamelab Barcelona 2018، اعلام کرد که استودیو جدیدی از مجموعه بزرگ EA Sports در شهر مادرید واقع در کشور اسپانیا تاسیس شده است. به نقل از کمپانی الکترونیک آرتز، بخش جدید با همکاری EA Tiburon روی سری NBA Live فعالیت خواهد داشت.

بخش جدید در حالی که ۲۴ شغل جدید فراهم می‌کند، نفرات حاضر EA اسپانیا را گرد هم می‌آورد که در کنار هم روی بازی NBA Live کار کنند. دریل هولت در مصاحبه‌ای که با Gamesindustry داشت به وجود افرادی بااستعداد در اسپانیا اشاره کرد و نوشت:

در ملاقاتی که با دانشگاه‌ها داشته‌ایم آنها برنامه‌ای برای رشد افراد بااستعداد در جامعه بازی‌سازان دارند تا از این‌رو بتوانند در اسپانیا این صنعت را گسترش دهند.

در ادامه از هولت در مورد تقسیم شدن روند توسعه بازی NBA Live در دو منطقه جداگانه سوال شد. وی با اشاره به اینکه سری محبوب FIFA در حال حاضر در سه استودیو مختلف ساخته می‌شود، گفت:

در نسل جاری نحوه توسعه بازی‌ها تغییر پیدا کرده است و صرفا لازم نیست که یک پروژه در یک محل توسعه پیدا کند. توسعه پراکنده در گذشته بیشتر به این شکل بود که توسعه‌دهندگان سعی می‌کردند که از فرآیند برون‌‌سپاری استفاده کنند، اما امروزه این موضوع، مخصوصا در مورد سرویس‌های آنلاین، طوری پیش می‌رود که شما بتوانید راهی را پیدا کنید که برای توسعه یک پروژه نیاز نباشد که تمام نفرات در یک محل حضور پیدا کنند.

کاربرانی که اخبار پیرامون سری NBA Live را مطالعه نکرده‌اند باید بدانند که جدیدترین نسخه این مجموعه با نام بازی NBA Live 19 در جریان کنفرانس EA Play 2018 معرفی شد. این بازی که شامل تمامی استادیوم‌ها از سراسر دنیا می‌شود، برای توسعه آن از تکنولوژی Real Player Motion استفاده شده است که برای ساخت انیمیشن‌های بهتر و واقع‌گرایانه‌تر کاراکتر‌ها به کار می‌رود. بازی مذکور که عکس جوئل امبید روی جلد آن دیده می‌شود، برای عرضه در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.

نظرات خود را در مورد فعالیت EA Sport در راستای تاسیس استودیو‌های بیشتر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده