// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

۱۴۷ میلیون نفر در ماه گذشته به تجربه بازی Pokemon Go پرداخته‌‌اند

شرکت تحقیقاتی Superdata آماری از بازیکنان و درآمد کسب شده از بازی Pokemon Go منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل مشخص شد که آمار بازیکنان فعال بازی Pokemon Go، ساخته استودیو نیاتیک لبز (Niantic Labs)، در ماه مه ۲۰۱۸ به بیشترین تعداد خود رسید. این آمار به دست شرکت تحقیقاتی Superdata منتشر شد. همچنین این شرکت درآمد بازی در ماه گذشته را ۱۰۴ میلیون دلار اعلام کرد.

در مورد آمار بازیکنان همچنین باید گفت که تعداد ۱۴۷ میلیون نفر در ماه May 2018 به تجربه این بازی پرداخته‌اند.البته می‌توان احتمال داد که این ارقام با توجه به فرارسیدن تعطیلات تابستانه نیز افزایش پیدا کند.

در طی ۲ سال انتشار این بازی،‌ Pokemon Go نه تنها از محبوبیتش کم نشده، بلکه بازیکنان بیشتری را نیز به خود جلب کرده است. این موضوع البته با توجه به پشتیبانی سازندگان موفقیت آمیز بوده است؛ طوری که سازندگان در طی توسعه این بازی با برگزاری رویداد‌های داخل بازی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید آن را به‌روزرسانی کرده‌اند. همچنین طی آپدیت‌های اخیر، گیم‌پلی با محوریت تغییر شرایط جوی آب و هوا و یک سری مامورویت جدید به Pokemon Go اضافه شده است.

در مورد محتویات آینده این بازی باید گفت که Pokemon Go به‌زودی جشن دومین سالگرد خود را با یک رویداد واقعی بسیار بزرگ برگزار خواهد کرد. مراسم‌های یاد شده به ترتیب از شهر دورتمند آلمان شروع خواهد شد و در ادامه به شیکاگو و ژاپن ختم می‌شود و بازیکنان در حین این رویداد می‌توانند به شکار پوکمون‌ها بپردازند.

بازی Pokomon Go در تاریخ ۱۶ تیرماه ۹۵ (۶ جولای ۲۰۱۶) برای آیفون و اندروید منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید از لینک‌های زیر به فروشگاه پلتفرم خود مراجعه و بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی Pokomon Go


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده