نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳

نسخه Early Access بازی Headsnatchers به زودی به استیم می‌آید

IguanaBee و Iceberg Interactive اعلام کردند که نسخه Early Access بازی Headsnatchers در تاریخ ۱۹ تیر روی استیم در دسترس خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

آیسبرگ اینتراکتیو (Iceberg Interactive) و توسعه دهنده مستقل شیلیایی، ایگوانا بی (IguanaBee) بازی Headsnatchers را در ماه فروردین برای انتشار برای پی سی و پلی استیشن 4 معرفی کردند. اخیرا این دو شرکت تریلری منتشر کردند که در آن مشخص شد نسخه Early Access در ۱۹ تیر به استیم می‌آید. 

این نسخه در زمان انتشار شامل حالت تک‌نفره زامبی، چهار حالت چند نفره آنلاین و آفلاین، ۲۵ مرحله و ۱۰۰ «سر» قابل شخصی‌سازی است. همان‌طور که از اسم بازی مشخص است (Headsnatchers = رباینده سرها) در هر حالت از حالت‌های بازی، بازیکنان باید تلاش کنند تا سر دیگران را بدزدند و هدف خود را به پایان برسانند؛ این اهداف می‌توانند کارهایی مثل گل زدن با سرها باشند. با اینکه صد سر از پیش تعیین شده وجود دارد، اما هر فرد می‌تواند سر خود را داخل ویرایشگر بازی شخصی‌سازی کند.

بنابر گفته‌ی توسعه‌دهندگان در صفحه‌ی استیم بازی آن‌ها قصد دارند نسخه Early Access بازی را تا ۶ ماه در دسترس قرار دهند. با این حال امکان بیشتر شدن این زمان هم وجود دارد که بستگی به تغییراتی دارد که آن‌ها مایل‌اند به مرور به بازی وارد کنند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان پیش‌بینی می‌کنند قیمت بازی پس از به پایان رسیدن Early Access افزایش یابد.

اریک شرودر، مدیر اجراییِ Iceberg Interactive در مورد نمایش Headsnatchers در نمایشگاه PAX East، توضیح داد که چرا آن‌ها انتخاب کردند بازی به‌صورت Early Access منتشر شود:

ما اوقات خوب و فرح‌بخشی را با نمایش این بازی در PAX East داشتیم. افرادی که موفق به تجربه بازی می‌شدند با خنده و قهقهه اوقات‌شان را می‌گذراندند. ما مشتاق‌ایم که نظر بازیکنان را پس از تجربه بازی در فاز Early Access دریافت کنیم و پس آن، آن‌گونه که بهتر است نسخه نهایی را منتشر کنیم.

همان‌طور که گفته شد Early Access بازی Headsnatchers در تاریخ ۱۹ تیر به استیم می‌آید و در تاریخی نامعلوم اواخر سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده