// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

فروش بازی 60 Seconds! از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

در حالی که فروش بازی 60 Seconds! از مرز ۱ میلیون نسخه گذشت، سازندگان اطلاعاتی از  بسته‌های الحاقی و نسخه بعدی آن یعنی 60 Parsecs! به اشتراک گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو لهستانی ربات جنتلمن (Robot Gntleman) اعلام کرد که بازی مستقل 60 Seconds! که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته است. به مناسبت این موضوع، سازندگان اطلاعاتی از محتویات جدید این بازی و همچنین نسخه بعدی آن یعنی 60 Parsecs! با طرفداران در میان گذاشت.

سازندگان در انتهای سال جاری قصد دارند که بسته الحاقی CATomic DLC را روی نینتندو سوییچ و محتوای Rocket Science DLC را روی نسخه‌های اندروید و آیفون این بازی منتشر کنند. دو محتوای یاد شده پیش‌تر برای نسخه پی سی این بازی منتشر شده است. همچنین بسته دانلودی جدیدی برای نسخه کامپیوتر این بازی با محوریت کاراکتر Deloris در دست ساخت قرار دارد که در انتهای سال جاری میلادی برای این پلتفرم منتشر می‌شود.

همچنین سازندگان از برنامه کاری خود در سال ۲۰۱۹ خبر دادند که اولین فعالیت آنها به پورت کردن این بازی روی پلتفرم‌های دیگر مربوط می‌شود. در حالی که سازندگان به پلتفرم‌های این بازی اشاره‌ای نکردند اما از آنجا که بازی تنها برای ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر نشده است، بنابرین احتمال می‌رود که شاهد عرضه این بازی روی این پلتفرم‌ها باشیم. علاوه بر آن، پشتیبانی Steam Workshop نیز سال آینده به نسخه استیم این بازی اضافه می‌شود و در این راستا بازیکنان می‌توانند پایان‌های مختلفی را به دلخواه در بازی طراحی کنند. این موضوع تنها به پایان بازی مربوط نمی‌شود بلکه کاراکترها، آیتم‌ها، جلوه‌ها، پوشش‌ها و حتی موسیقی این بازی را نیز می‌تواند در کارگاه استیم تغییر داد و آن را با دیگر بازیکنان به اشتراک گذاشت.

در کنار تمامی اطلاعات ذکر شده، استودیو ربات جنتلمن تصاویری از نسخه جدید این بازی یعنی 60 Parsecs! که در قالب جانشین معنوی آن در حال توسعه است، منتشر کرد. این تصاویر حالت Scavenging یا همان جستجو کردن را نشان می‌دهد که به گفته سازندگان مکانیزم آن همانند بازی Don’t Starve خواهد بود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های جدید بازی 60 Parsecs! را مشاهده کنید. سازندگان در بیانیه‌های خود اعلام کردند که به‌زودی اطلاعاتی از تاریخ انتشار این بازی با بازیکنان در میان خواهند گذاشت. در آن سو بازی 60 Seconds! هم اکنون برای کامپیوتر، اندروید، آیفون و Switch در دسترس است و در سال آینده شاهد راه‌یابی آن روی پلتفرم‌های دیگر خواهیم بود.

60 Seconds!

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده