// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

بسته الحاقی From The Ashes بازی Kingdom Come: Deliverance معرفی شد

استودیوی Warhorse Studios با انتشار یک تریلر کوتاه، بسته الحاقی From The Ashes بازی New Kingdom Come: Deliverance را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار بازی، استودیوی Warhorse Studios بسته الحاقی بازی Kingdom Come: Deliverance را معرفی کرد. این بسته From The Ashes نام دارد و یک خط داستانی جدید را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما در این بسته می‌توانید یک روستای جدید را از پایه بسازید.

این بسته با انتشار یک تریلر معرفی شد و شما در این ویدیو یک جنگل باشکوه را مشاهده می‌کنید که در آن مکانیزم‌های مختلف بازی که شما باید روی آن‌ها نظارت داشته باشید، معرفی می‌شود. اینکه شما بتوانید محل زندگی مردم‌تان را از صفر شروع به ساخت کنید واقعا جذاب به‌نظر می‌رسد و می‌تواند شما را با چالش‌های فراوانی روبه‌رو کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی این بسته را مشاهده کنید.

دانلود از وبسایت آپارات

بسته الحاقی From The Ashes در ماه جولای میلادی (تیر-مرداد) عرضه می‌شود، اما هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نشده است. به‌نظر می‌رسد این بسته، ابعاد جدیدی به بازی جهان‌باز استودیوی Warhorse Studios اضافه می‌کند. در صورتی که بازخوردها نسبت به این بسته الحاقی مثبت باشد، با اینکه خود بازی از داستان غنی بهره می‌برد، می‌توان انتظار داشت که در آینده روایت‌های داستانی جدید دیگری هم به بازی افزوده شود.

بازی Kingdom Come: Deliverence در تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه ۹۶ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شده است. این بازی از زومجی نمره نسبتا خوب ۷ را دریافت کرد که خلاصه آن به شرح زیر است:

Kingdom Come: Deliverance می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در چند وقت اخیر باشد، اما مشکلی که این بازی دارد این است که همیشه وقتی که می‌خواهید به آن نقطه اوج لذت بردن از بازی برسید، مشکلی، باگی یا هر چیز مختل‌کننده دیگری ظاهر می‌شود و تا حدودی توی ذوق‌تان می‌زند. به علاوه خیلی از بخش‌های بازی به استثنا داستان، ترکیبی از المان‌های مثبت و منفی هستند و همین باعث می‌شود تا بازی، بیش‌تر شبیه به یک اثر متوسط یا نهایتا نسبتا خوب به نظر برسد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده