نویسنده: حمزه سروری
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

PUBG به کاربرانی که به اشتباه بن شدند، BP رایگان می‌‌دهد

در فرآیند محدودسازی متقلب‌ها در بازی PUBG، تعدادی از گیمرهای عادی اشتباهاً بن شدند که توسعه‌دهنده این اثر، برای جبران خسارت مقدار ۲۰ هزار از واحد پول بازی به آ‌ن‌ها می‌پردازد. با زومجی همراه باشید.

چیت زدن و تقلب در بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هنوز هم نگرانی بزرگی برای گیمرها و توسعه‌دهنده اثر یعنی PUBG Corp به شمار می‌رود. با این حال PUBG Corp برای محدود کردن تقلب تدابیر جدیدی در بازی پیاده‌سازی کرد که در طی این تدابیر، علاوه بر متقلب‌ها و ربات‌ها، سهواً و غیرعمدی تعدادی از گیمرهای بی‌تقصیر نیز موقتاً از بازی بن شدند.

حساب PUBG Corp در استیم، در این باره نوشت:

همان‌طور که می‌دانید یکی از اولویت‌های اصلی ما تلاش برای از بین بردن هکرها و چیترها از بازی PUBG است. ما به‌تازگی در این زمینه تلاش‌های عظیمی انجام داده‌ایم، امّا متأسفانه گاهی اوقات اشتباهاتی نیز پیش می‌آید که در این مورد تعدادی از بازیکن‌های عادی و بی‌گناه ما سهواً و غیرعمدی بن شدند و برای مدتی دسترسی‌شان از بازی غیرفعال شد. در حالی که ما به‌طور مداوم تلاش خود را خواهیم کرد که روش‌های شناسایی تقلب را تقویت کنیم، صبر شما را در هنگام مواجهه با چنین اتفاقات معدودی، مثل بن اشتباه، طلب می‌کنیم.

PUBG Corp برای جبران خسارت وارد شده به کاربرانی که در طی این اتفاق اشتباهی بن شدند، ۲۰ هزار BP (واحد ارز در بازی PUBG) پرداخت می‌کند. توسعه‌دهنده همچنین ذکر می‌کند که اگر شما نیز از معدود افرادی بوده‌اید که سهواً بن شده‌اند، در حال حاضر این غرامت باید در حساب‌تان ظاهر شده باشد. افرادی که مطمئن نیستند واجد شرایط برای دریافت غرامت هستند، باید معیارهای زیر را در نظر بگیرند:

  • کسانی که در روز ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) طی ساعات ۱۰:۳۰ شب الی ۱ بامداد به‌وقت تهران وارد نسخه 3.8.38.15 بازی شده باشند.
  • کسانی که به اشتباه به ‌وسیله‌ی «شناساگر داخلی بن»، از بازی بن شده بودند.

PUBG Corp علاوه بر انتشار آپدیت جدیدی از بازی پابجی در این چند روز، Event Pass را هم منتشر می‌کند که در واقع معادلی برای Battle Pass در بازیِ رقیب PUBG، یعنی Fortnite است. این ویژگی همانند Battle Pass به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد که چالش‌هایی روزانه و هفتگی را تکمیل کنند که منجر به دریافت جوایزی اختصاصی برای آن‌ها خواهد شد. Event Pass هم‌اکنون در سرور آزمایشی PUBG در دسترس است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده