// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

بودجه بازی Star Citizen از مرز ۱۸۸ میلیون دلار عبور کرد

استودیو Cloud Imperium Games اعلام کرد که بودجه توسعه بازی Star Citizen در کمپین Kickstarter از مرز ۱۸۸ میلیون دلار گذشت.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کلاود ایمپریوم گیمز (Cloud Imperium Games) اطلاعاتی از کمپین جمع‌آوری بودجه پروژه خود یعنی بازی Star Citizen منتشر کرد که رفته رفته در حال افزایش است.

سازندگان با اعلام رقم ۱۸۸ میلیون و ۸۶ هزار و ۱۱۸ دلار اعلام کردند که بودجه آنها نسبت به گذشته یک میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. باید بدانید که ۲ میلیون و ۴۸ هزار و ۴۰۴ نفر در حال حاضر جزو حامیان مالی بازی استار سیتیزن به شمار می‌روند.

Star Citizen یک بازی ترکیبی از چندین سبک چند نفره وسیع و جنگی است که در استودیو Clould Imperium Games، تاسیس شده به دست کریس روبرت، در حال توسعه است و برای عرضه روی پی سی و لینوکس برنامه‌ریزی شده است. توسعه این بازی از سال ۲۰۱۱ آغاز شد و همانطور که در بالا نیز اشاره شد بخش بزرگی از بودجه ساخت آن از سوی طرفداران آن در کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) تامین شده است. بازی مذکور در واقع قرار بود در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شود اما با توجه به وسیع بودن بازی عرضه این بازی با تاخیر مواجه شد. برای اطلاع کلی از روند توسعه این بازی و ویژگی‌های آن می‌توانید به مطلب مربوطه در زومجی مراجعه کنید.

در خبر‌هایی که اخیرا از استار سیتیزن منتشر شده است می‌توان به تریلر جدید آن در نمایشگاه E3 2018 اشاره کرد. تا به امروز اخبار زیادی پیرامون بازی Star Citizen منتشر شده است برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد این بازی و بودجه بزرگ آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده