// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

قابلیت مشاهده مبلغ کلی خرج شده در استیم مهیا شد

کمپانی Valve با اضافه کردن سیستمی به پلتفرم Steam حال به کاربران اجازه می‌دهد که از مقدار پولی که در این فروشگاه خرج کرده‌اند مطلع شوند.

اگر تابه‌حال برایتان سوال بوده است که چه مقدار پول در فروشگاه استیم خرج کرده‌اید، حال کمپانی ولو (Valve) این امکان را برای کاربران مهیا کرده است. کمپانی یاد شده به تازگی ابزار جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از مقدار پول خرج کرده خود مطلع شوند.

این قابلیت می‌تواند به کمک بازیکنانی بیاید که بیشتر وقت خود را صرف بازی‌های رایگان یا Free to Play کرده‌اند. با توجه به شامل شدن لوت‌ باکس‌ها، بسته‌های الحاقی و کاراکتر‌های DLC حال بازیکنان می‌توانند به طور دقیق از مقدار پول خرج شده در پلتفرم Steam باخبر شوند.

از طریق این لینک می‌توانید به بخش جدید External Funds Used مراجعه کنید و با وارد شدن به حساب کاربری خود روی گزینه Total Spend کلیک کنید و آمار هزینه خود را مشاهده کنید.

اگر احساس می‌کنید که پول زیادی را در این فروشگاه خرج کرده‌اید می‌توانید در بخش نظر‌ها مبلغ خودتان را با دیگر کاربران و زومجی در میان بگذارید. اگر هم قصد دارید که مبلغ هزینه‌شده‌تان را افزایش دهید باید بدانید که حراج تابستانه ۹۷ استیم اخیرا آغاز شده است. گفتنی است که این حراج فقط مربوط به محصولات دیجیتالی نمی‌شود و حتی کنترلر استیم و استیم لینک (Steam Link) نیز با تخفیف در دسترس است. تخفیف‌های تابستانه 2018 فروشگاه استیم از تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه (۲۱ ژوئن) تا تاریخ ۱۴ تیرماه (۵ جولای) در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده