نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

بازی Red Dead Redemption 2 احتمالا برای پی سی منتشر می‌شود

با توجه به اطلاعات ارائه‌شده در صفحه لینکدین یکی از کارکنان کمپانی راک‌استار، بازی Red Dead Redemption 2 احتمالا برای پی‌سی هم منتشر خواهد شد.

Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال است که در تاریخ ۴ آبان منتشر خواهد شد. این بازی در حال حاضر فقط برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شده است اما با توجه به اطلاعات ارائه‌شده در صفحه لینکدین یکی از کارکنان راک استار، ممکن است این بازی برای کامپیوتر هم منتشر شود. 

به طور دقیق‌تر، صفحه لینکدین مذکور مربوط به یکی از برنامه‌نویس‌های کمپانی راک‌استار گیمز است که وی، روی بازی‌های L.A.Noire ،GTA V و Red Dead Redemption 2 کار کرده است و اسامی این بازی‌ها را همراه با پلتفرم مقصد‌شان در صفحه خود لیست کرده است. نکته جالب در این بین، این است که وی برای بازی Red Dead Redemption 2 هم پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی را ذکر کرده است. در ادامه می‌توانید تصویری از صفحه لینکدین این برنامه‌نویس را مشاهده کنید:

Red Dead Redemption 2

راک‌استار گیمز پیش از این بازی GTA V را در اواخر نسل هفت منتشر کرد و پس از گذشت مدتی و ورود به نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، این بازی برای پی‌سی هم منتشر شد. حال بعید نیست که چنین استراتژی‌ای در رابطه با Red Dead Redemption 2 هم اتخاذ شود و این بازی هم پس از گذشت مدتی از انتشار روی PS4 و Xbox One، برای کامپیوتر هم منتشر شود. البته در حال حاضر هیچ چیز حالت رسمی و تایید‌شده ندارد و شاید اطلاعات درج‌شده در صفحه این برنامه‌نویس، صرفا یک اشتباه از جانب وی بوده باشد. 

نظرات خود را در مورد احتمال انتشار Red Dead Redemption 2 روی کامپیوتر با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده