// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

احتمال معرفی بازی جدید سازنده Sniper Elite و استودیو 2000AD

استودیو Rebellion، سازنده بازی Sniper Elite، احتمال دارد که ماه آینده بازی جدیدی از آثار استودیو 2000AD معرفی کند.

سازنده بازی Sniper Elite یعنی استودیو ربلیون (Rebellion)، حق امتیاز 2000AD، صاحب آثاری چون Judge Dredd، Strontium Dog، Slaine، Nemesis، Rogue Trooper و غیره را نیز در اختیار دارد.

در کنار این موضوع آثاری که از استودیو 2000AD دیده‌ایم مربوط به عرضه بازی Rogue Trooper، نسخه ریمستر آن و بازی Judge Dredd vs Death می‌شود که در سبک شوتر اول شخص در سال ۲۰۰۳ عرضه شده‌اند. در آن سو استودیو ربلیون نیز مشغول کار روی بازی‌های خود همچونی Zombie Army، Sniper Elite و بازی جدید Strange Brigade است.

در سال ۲۰۱۷ استودیو ربلیون اعلام کرد که قصد دارند مجوز امتیاز کاراکتر‌ها و دنیای بازی‌های 2000AD را فسخ کنند تا توسعه دهندگان دیگری بتوانند روی دارایی‌های این استودیو کار کنند تا بتوانند بازی‌های مورد علاقه طرفداران را در برنامه کاری خود قرار دهند. اما حال خود سازندگان اعلام کردند که قصد دارند بازی جدیدی را در استودیو 2000AD توسعه دهند و به‌زودی از آن نیز رونمایی خواهند کرد.

جیسون کینگلی، مدیر عامل استودیو ربلیون، در طی مصاحبه‌ای که در جریان نمایشگاه E3 2018 با وب‌سایت VG247 داشته است گفت:

ما به تازگی با برخی از نفرات مذاکره کرده‌ایم و به توافق رسیده‌ایم. ما هنوز پروژه‌ای را معرفی نکرده‌ایم؛ چرا که هنوز کمی زود است. اما احتمال دارد که در ماه‌های آتی از پروژه جدید خود رونمایی کنیم. ما خیلی هیجان زده هستیم چرا که بازی‌های بسیار جالبی را در برنامه کاری خود داریم که این اواخر در حال کار روی آنها هستیم.

به نظر شما استودیو ربلیون و 2000AD در حال ساخت چه بازی‌ای هستند؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده