// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

سازنده Sniper Elite در حال کار روی بازی های نینتندو سوییچ است

استودیو ربلیون، سازنده مجموعه Sniper Elite، در حال کار روی بازی‌هایی برای نینتندو سوییچ است.

اکثر مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی، استودیو ربلیون (Rebellion Developments) را با مجموعه Sniper Elite می‌شناسند. این استودیو ۲۶ سال است در زمینه بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند و در ابتدا، استودیویی بود که بازی‌های ناشرین مختلف را توسعه می‌داد. رفته رفته ربلیون به یک استودیو مستقل تبدیل شد و اکنون بازی‌های خود را توسعه و نشر می‌دهد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ربلیون در جریان نمایشگاه E3 2018 با سایت VG247 گفت‌وگویی داشته است و آن‌ها اعلام کرده‌اند که در حال کار روی بازی‌هایی برای نینتندو سوییچ هستند. همچنین در ادامه ذکر شده است که بازی‌های در دست ساخت، به هیچ‌ وجه پورت بازی‌های ساخته شده این استودیو نیست. جیسون کینگزلی، مدیرعامل استودیو ربلیون، در این باره می‌گوید:

سوییچ یک پلتفرم مهم برای ما به حساب می‌آید. ما در حال کار روی بازی‌های نینتندو سوییچ هستیم. از آن جایی که قدرت کنسول Nintendo Switch متفاوت است و همانند پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان قدرتمند نیست، باید دقت بیشتری در ساخت بازی به خرج دهید. ما نمی‌توانیم فقط به پورت بازی‌های خود روی نینتندو سوییچ بسنده کنیم و باید به دنبال ایده‌های تازه برای خلق بازی جدیدی باشیم.

یکی از مواردی که ما در جریان این سال‌ها آن را انجام داده‌ایم، ساخت بازی برای کنسول‌های متفاوت بوده است. از زمان پلی استیشن 2 در حال بازی ساختن بوده‌ایم و هر پلتفرم، چالش‌های خاص خودش را داشته است. بازی‌های ما نصف بازی‌های بزرگ بازار فروش دارد و این به خودی خود مورد بسیار خوبی است؛ ضمن اینکه بازی‌های ما یک دهم بازی‌های بزرگ، هزینه ساخت داشته است.

جدیدترین ساخته استودیو ربلیون Strange Brigade نام دارد که در تاریخ ۶ شهریورماه (۲۸ آگوست) عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده