// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

نام بازی Scrolls به Caller’s Bane تغییر کرد؛ بازی رایگان شد

استودیو سازنده Minecraft یعنی Mojang نه تنها نام بازی کارتی خود یعنی Scrolls را به Caller’s Bane تغییر داد بلکه بازی را نیز رایگان کرد.

Scrolls، بازی CCG یا همان کارتی که در استودیو سازنده Minecraft یعنی موجانگ (Mojang) توسعه یافته است، به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play با نام دیگری در دسترس کاربران قرار گرفت.

بازی یاد شده حال با نام Caller’s Bane شناخته می‌شود. سازندگان دلیل تغییر نام این بازی را مشخص نکرده‌اند اما در بیانیه‌های خود گفتند که «احساس می‌کنند که از نام این بازی یعنی اسکرولز خوششان نمی‌آمد.» البته مانز اولسن از استودیو موجانگ در ادامه افزود که بازی همانند گذشته است و تغییرات خاصی نداشته است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

بازی Scrolls در سال ۲۰۱۱ درحالی که بازیکنان Minecraft در حال تجربه نسخه بتای آن بودند، معرفی شد. البته در آن زمان مسئولین استودیو زنیمکس، صاحبان کمپانی بتسدا و دارنده نام تجاری Elder Scrolls از آنها بابت هم‌نام بودن این بازی با سری محبوب خود شکایت کردند. استودیو موجانگ پس از آن در سپتامبر ۲۰۱۵ با قیمت ۲.۵ میلیارد دلار به کمپانی مایکروسافت فروخته شد و در دسامبر همان سال بازی Scrolls پس از گذراندن ۱۸ ماه در فاز آزمایشی (بتا) به دست بازیکنان رسید.

بازی Scrolls هم‌اکنون با نام Caller’s Bane برای پی سی، مک و اندروید در دسترس است و بازیکنان می‌توانند به رایگان به تجربه آن بپردازند.

نظرات خود را در مورد تغییر نام این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده