// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Darkness Rises برای اندروید و آیفون عرضه شد

کاربران اندروید و آیفون می‌توانند هم‌اکنون بازی Darkness Rises را دانلود و تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نکوسن (Nexon) بازی نقش آفرینی و سوم شخص Darkness Rises را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور، این بازی را دانلود و تجربه کنند.

در بازی اندروید و آیفون Darkness Rises، شما در دنیایی تاریک و فانتزی قرار دارید که می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را شخصی سازی کنید و پا به دنیای بازی بگذارید و داستان را پیش ببرید. همچنین بازی دارای بخش چندنفره است و اگر علاقه‌مند به پاکسازی سیاه‌ چاله‌ها هستید می‌توانید از طریق حالت مشارکتی بازی سیاه چاله‌ها را پاکسازی کنید و پاداش بیشتری دریافت کنید. از طرفی یک حالت PvP نیز برای بازیکنان Darkness Rises در نظر گرفته شده است که می‌توانند قدرت خود را محک بزنند.

در توضیحات بازی Darkness Rises آمده است:

در جریان Darkness Rises بازیکنان یک خط داستانی تاریک را تجربه خواهند کرد و با باس‌ها و مینی باس‌های چالش برانگیزی مواجه خواهند شد. از این‌رو باید یک نیروی شیطانی را متوقف کنید و مانع از تاریک شدن جهان شوید.

از نظر گیم پلی با اثری طرف هستیم که مبارزات سرعتی با عکس العمل بالا را ارائه می‌دهد و به‌ واسطه سیستم شخصی سازی Darkness Rises، بازیکنان می‌توانند شیوه بازی کردن خود را خودشان خلق کنند. با پیشروی در بازی و با لول‌آپ شدن، مهارت‌ها و قدرت‌های مختلفی را کسب می‌کنید و می‌توانید باس‌های غول آسای بازی را راحت‌تر از بین ببرید.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، یکی از ویژگی‌های خوب بازی موبایل Darkness Rises، وجود صدا پیشه‌های آثار مطرح ویدیویی است. از میان صداپیشگان بازی اندروید و آیفون Darkness Rises می‌توان به جو وایت از بازی The Witcher 3، الک نیومن از بازی Divinity: Original Sin 2 و کارینا ریوز از بازی Xenoblade Chronicles اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده