نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

آپدیت جدید بازی Frostpunk با محوریت حالت بقا منتشر شد

استودیو ۱۱ بیت آپدیت جدیدی برای بازی Frostpunk منتشر کرده است که حالت بقا را به آن اضافه می‌کند.

بازی Frostpunk چند ماه پیش منتشر شد و سازندگان آن در استودیو ۱۱ بیت، از همان زمان اعلام کردند که در حال کار روی محتویات جدیدی برای بازی هستند. حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت 1.1.0 این بازی منتشر شده است که محتوای اصلی آن، حالت بقا است. 

حالت بقا بازی Frostpunk پس از اینکه آن را یک بار روی بالاترین درجه سختی تمام کنید، در دسترس قرار می‌گیرد. در این حالت، تغییرات زیادی در بازی اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها، می‌توان به حذف امکان متوقف کردن بازی در زمان دلخواه اشاره کرد. به طور دقیق‌تر، دیگر شاهد کلیدی برای متوقف کردن بازی نخواهید بود و باید تصمیمات‌تان را در حین جریان داشتن بازی بگیرید. تغییر بعدی، این است که دیگر امکان ذخیره بازی در زمان دلخواه را نخواهید داشت و بازی، فقط زمانی که از آن خارج می‌شوید ذخیره خواهد شد. 

در واقع حالت بقا، سخت‌ترین حالت منتشر‌شده برای بازی تا به امروز است و برای بازیکنانی مناسب خواهد بود که پس از تمام کردن Frostpunk در بالاترین درجه سختی، به دنبال چالش بیش‌تری هستند. آپدیت منتشر‌شده برای بازی، اولین مورد از محتویات مختلفی است که استودیو سازنده برای بازی Frostpunk در نظر گرفته است و به مرور زمان، شاهد انتشار محتویات بیش‌تری هم برای این بازی خواهیم بود. در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را که با محوریت حالت بقا منتشر شده است، تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده