// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

انتشار بازی ایرانی Flipping Filip در خدمات اسکوئر انیکس کالکتیو

بازی Flipping Filip،‌ محصول استودیوی Deedema به صورت رسمی در خدمات اسکوئر انیکس کالکتیو منتشر شد.

سال ۲۰۱۶ بود که کمپانی اسکوئر انیکس با هدف حمایت از ایده‌ها و گردهم آوردن بازیسازان مستقل بااستعداد، پروژه‌ای را با نام کالکتیو آغاز کرد؛ پروژه‌ای که به توسعه‌دهندگان مستقل اجازه می‌دهد تا با شکل‌دهی به ایده‌های خود، آنها را با بازیکنان به اشتراک بگذارند و در صورت موفقیت نزد جامعه‌ی گیمرها، از حمایت کمپانی اسکوئر انیکس یا سرمایه‌گذاری جمعی بهره‌مند شوند.

اکنون با توجه به اطلاعات منتشر شده روی سایت اسکوئر انیکس کالکتیو، استودیوی ایرانی Deedema موفق شده است تا بازی جدید خود با نام Flipping Filip را برای جلب حمایت بازیکنان روی اسکوئر انیکس کالکتیو منتشر کند. بازی پازل Flipping Filip روایتگر داستان شخصی به‌نام فلیپ‌ است که در بخش بایگانی یک کمپانی بزرگ کار می‌کند و اتفاقا از زندگی روتین خود لذت می‌برد. اما فلیپ در کنار مشکلاتی که با همسرش دارد، دچار اختلالی عجیب است؛ او در درون خود قهرمانی دارد که با هر بار عطسه ظاهر می‌شود و دقیقا کارهایی را انجام می‌دهد که فلیپ در حاشیه‌ی امن زندگی خود از آنها دوری می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که با نگاه به تصاویر ساخته Deedema متوجه می‌شویم، زیبایی طراحی شخصیت‌ها است که مانند نقاشی می‌مانند. در جریان این بازی دوبعدی با فیلیپ باید به دنبال حل معماها بروید و کارهای روزمره‌ی به نظر ساده‌ای را انجام دهید.

با توجه به قرار گرفتن بازی Flipping Filip در اسکوئر انیکس کالکتیو، ساخته‌ی دیدما نیاز به حمایت توسط گیمرها دارد تا بتواند موفق شود. این بازی قرار است در آینده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود و اکنون نیز می‌توانید با ورود به سایت اسکوئر انیکس و دانلود ششمین Chapter این بازی، به راحتی آن را تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده