// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Goat Simulator برای ایکس‌ باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر شد

بازی Goat Simulator تاکنون روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده و این بار برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس باکس 360 مایکروسافت منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این بازی پیش از این برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، لینوکس،‌ iOS و اندروید منتشر شده بود و اکنون نیز برای ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان قابل بازی است. شما دیگر مجبور به خیال بافی برای بودن در نقش یک بز نیستید، رویاهایتان در نهایت به حقیقت می پیوندند.البته اگر دوست داشته باشید به جای یک بز شروع به خرابکاری کنید پای این بازی شبیه‌ساز به Dota 2 هم کشیده شده است. مدتی پیش خبری منتشر شد که سازندگان با اضافه کردن یک رای گیری به Steam Workshop منتظر آرای طرفداران این بازی برای الحاق بزِ بازی Goat Simulator به Dota 2 به عنوان «Courier» هستند. Courier در بازی Dota 2 به عنوان پیک برای انتقال آیتم‌ها به منطقه بازی استفاده می‌شود. لینک‌های خرید این بازی را می‌توانید در زیرمشاهده کنید:

لینک خرید نسخه‌ی ایکس‌باکس وان  |  لینک خرید نسخه‌ی ایکس‌باکس 360

لینک خرید نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 بنا به دلایلی نامعلومی باز نمی‌شود ولی انتظار می‌رود به زودی این مشکل حل شود. تصاویری از بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:آیا این بازی مفرح و متفاوت را تجربه کرده‌اید؟ آیا از بودن در دنیای یک بز راضی بوده‌اید؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده