// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Lost Within برای iOS و اندروید منتشر شد

ماه پیش شاهد رونمایی از یک بازی جدید به نام Lost Within توسط استودیوی هیومن هِد، سازندگان بازی Prey بودیم. حال این بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این بازی در سبک بقا است و برای گوشی‌های تلفن هوشمند، تبلت‌ها و همچنین iPad و iPhone توسط آمازون گیم منتشر خواهد شد. Lost Within بیش از یک سال در حال ساخت بوده و اولین آی‌پی جدید استودیوی هیومن هِد از زمان عرضه‌ی بازی Prey در سال ۲۰۰۶ به حساب می‌آید. البته لازم به ذکر است که آن‌ها بر روی یک بازی Prey 2 نیز کار کردند که بنا به دلایلی ساخت‌ آن به دستور بتسدا، ناشر بازی متوقف شد. بازی دارای محیطی خالی از سکنه و پر از هیولا‌ها است. در Lost Within شما موظف هستید با قاتل سریالی مشهوری که پشت در‌های بسته‌ است، مقابله کنید. بازی روی مخفی کاری، جستجوی محیط و ترکیب سلاح‌ها تمرکز دارد. از آن جایی که بازی دارای سبک بقا است، توانایی اصلی شما، فرار کردن در مواقع لزوم است. استودیوی هیومن هِد در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود نوشت:

به نظر ما Lost Within، بازی که به ندرت در این پلتفرم‌ها دیده شده است. ما سخت کار کرده‌ایم تا تجربه‌ای را برای شما به ارمغان آوریم که احساس کنید بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها اما به صورت سفارشی در دستگاه‌های لمسی در حال انجام بازی هستید.

شما می‌توانید بازی Lost Within را به قیمت ۷ دلار / ۵ پوند از طریق فروشگاه آمازون برای اندروید و از طریق آیتونز برای iOS خریداری کنید:

لینک خرید نسخه‌ی اندروید  |  لینک خرید نسخه‌ی iOS

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا ارزش تجربه را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده