// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

فیل هریسون از مایکروسافت جدا می شود

به تایید مایکروسافت و رئیس ایکس باکس، فیل هریسون که در سمت معاونت بخش سرگرمی‌های مایکروسافت فعالیت داشت، پس از سه سال این کمپانی را ترک خواهد کرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
فیل هریسون در سال ۲۰۱۲ پس از سال‌ها فعالیت در کمپانی‌های بزرگ مانند گایکای، آتاری و از همه مهم‌تر سونی به مایکروسافت پیوست. در حقیقت این سونی بود که باعث مشهوریت فیل هریسون شد چرا که او به مدت ۱۶ سال فعالیت برای این کمپانی کمک بسیار زیادی در جای انداختن برند پلی‌استیشن در بازار فروش کرد. هریسون زمانی که بخش ایکس‌باکس توسط دان متریک اداره می‌شد به مایکروسافت پیوست و پس از جداییِ متریک در سال ۲۰۱۳ بسیار کمتر از گذشته او را در همایش‌های عمومی برای تبلیغ برند ایکس‌باکس مشاهده می‌کردیم. هنگامی که فیل اسپنسر در سال جدایی متریک به عنوان رئیس ایکس‌باکس ارتقای درجه یافت یکی از منابع داخلی مایکروسافت اعلام کرد که فیل هریسون از این مسئله ناراحت بوده و احساس ناامیدی می‌کند. فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس درمورد جداییِ هریسون بیانیه‌ای منتشر کرده است که به شرح زیر است:
فیل هریسون قصد دارد تا آینده کاری خود را خارج از مایکروسافت ادامه دهد. فیل در سال‌های حضور خود رهبری بسیار برجسته برای استودیوهای اروپایی و موفق ما بوده و نظارت او باعث شده که در موفقیت برند ایکس‌باکس به صورت جهانی سهم قابل توجه‌ای داشته باشد. من قصد دارم تا از او به خاطر رهبری و خلاقیتش در طی سه سال گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم. فیل یکی از بهترین دوستان من است و امیدوارم که در آینده کاریِ خود بسیار موفق باشد.
خود شخص فیل هریسون نیز بیانیه‌ای جدا مربوط به جداییش اعلام کرده است که به این شرح است:
من فوق العاده از حضور خود در مایکروسافت طی سه سال گذشته لذت بردم. رهبری و همکاری با استعدادهای فوق العاده‌ی استودیوهای مایکروسافت در اروپا مانند ریر، لایونهد، لیفت، سوهو و پرس پلی واقعا امتیاز و افتخاری بزرگی برای من بوده است. من برای آن‌ها و تمامی دوستانم در برند ایکس‌باکس در همه جای دنیا آرزوی ادامه‌ی موفقیت در تمامی زمینه‌ها می‌کنم و باور دارم که تحت رهبری فیل اسپنسر، بازی‌های این کمپانی به موفیت خود ادامه خواهند داد.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده