// پنجشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱

استودیو سازنده Borderlands: The Pre-Sequel بسته شد

2K استرالیا، استودیویی که مسئول ساخت بازی‌های  Borderlands: The Pre-Sequel و Bioshock 2 بود بسته شد و تمامی کارکنان آن موقتا از کار برکنار شدند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این خبر توسط سایت کوتاکو تایید شده است. این استودیو در سال ۲۰۰۰ با نام ایراشنال کانبرا تاسیس شد و بعدها در سال ۲۰۰۷ نام آن به 2K استرالیا تغییر یافت. در این مدت بازی‌هایی مانند The Bureau: XCom Declassified ،SWAT 4 و Tribes: Vengeance را به بازار عرضه کردند و از این لحاظ یکی از پُر کارترین استودیوهای استرالیا به حساب می‌آمد که متعلق به ناشری بزرگ بود. بسته شدن استودیو به معنای پایان همکاری آن‌ها در ساخت بازی‌های بزرگ و بودجه‌ی زیاد است. اگرچه این کشور مملو از استودیوهای مستقل بااستعداد است ولی با وجود مالیات‌ها سنگین و کاهش ارزش دلار استرالیا، چندان مکان مناسبی برای سازندگان و ناشران بزرگ نیست. 2K در بیانیه‌ای اعلام کرد:
ما تایید می‌کنیم که به خاطر مدیریت هزینه‌های ساخت و توسعه‌ی بازی‌ها، اقداماتی را برای بسته شدن استودیوی 2K استرالیا شروع کرده‌ایم تا بتوانیم بازده‌ی کاری تیم خلاق خود را بهبود ببخشیم. ما از همکاری باارزش این تیم بازی‌سازی بسیار سپاسگزار هستیم که توانسته بازی‌‌های متعددی را بسازد و با افراد این استودیوی همکاری خواهیم کرد که تا جای ممکن به دنبال فرصت‌های شغلی برای آن‌ها باشیم.
آخرین ساخته‌ی آن‌ها بازی Borderlands: The Pre-Sequel بود که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شد. آیا از عملکرد استودیوی 2K استرالیا راضی بوده‌اید؟ نظر شما درباره‌ی بسته شدن این استودیو و برکنار شدن موقتی کارکنان آن چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید. منبع: pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده