نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۴

چگونه آهنگ‌ های مورد علاقه خود را در نسخه کامپیوترهای شخصی بازی GTA 5 گوش کنیم

مانند بازی‌های قبلی مجموعه GTA، نسخه کامپیوترهای شخصی GTA V هم به شما این امکان را می‌دهد تا با آهنگ‌هایی که در رایانه‌ی خود دارید، یک کانال رادیویی اختصاصی بسازید و آنها را در داخل بازی گوش دهید. برای یادگیری مراحل انجام این کار با زومجی همراه باشید.
پس از نصب GTA V روی کامپیوتر شخصی ویندوزی خود، باید پوشه‌ی Rockstar Games را درون پوشه‌ی Documents ویندوز پیدا کنید. در داخل این پوشه، یک پوشه‌ی دیگر را که مخصوص بازی GTA V است می‌بینید و در داخل آن نیز یک پوشه‌ی خالی به نام User Music را مشاهده می‌کنید. آدرس دقیق پوشه:
 C:\Users\YOUR USERNAME\Documents\Rockstar Games\GTA V\User Music
حالا فقط کافی است آهنگ‌های مورد علاقه خود را درون این پوشه کپی کنید. پس از انجام این کار باید بازی را اجرا کنید و وارد منوی تنظیمات آن شوید. در بخش صدا (Audio)، دو گزینه‌ی Perform Quick Scan for Music و Perform Full Scan for Music را مشاهده می‌کنید که برای اسکن و اضافه کردن کانال رادیویی جدید خود باید یکی از آنها را انتخاب کنید (تفاوتی میان آنها دیده نمی‌شود!). حالا یک کانال رادیویی جدید از آهنگ‌های شما به بازی اضافه شده که می‌توانید در هنگام سواری با وسایل نقلیه از شنیدنش لذت ببرید. پس از تاخیرهای فراوان، بالاخره نسخه رایانه‌های شخصی GTA V با گرافیک بهتر، آهنگ‌های جدیدتر و یک بخش ویرایش ویدئوی قدرتمند منتشر شده است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده