نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷

شایعه: نسخه PC بازی GTA V در روز اول یک میلیون نسخه فروش داشته است

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه‌ی پی‌سی بازی GTA V دیروز عرضه شد. همه منتظر رکورد‌شکنی این بازی بودند که البته برخی منابع گزارش می‌دهد که بازی یک میلیون نسخه در روز اول فروش داشته است. با زومجی و اطلاعات عرضه‌ی روز اول این بازی  همراه باشید.
نسخه ی رایانه‌های شخصی بازی Grand Theft Auto V دیروز عرضه شد. جزئیات منتشر شده از منابع مختلف از فروش بیش از یک میلیون نسخه تنها در یک روز (۲۴ ساعت) خبر می‌دهند. حساب کاربری توییتر Steam Spy نیز از وجود بیش از یک میلیون (1.074.894 (80049±)) کاربر روی استیم که GTA V را خریداری کرده اند خبر داده است. نکته ی جالب این است که Steam Spy تعداد افرادی را که خارج از شبکه‌ی استیم نسخه‌ی پی سی این بازی را خریداری کرده اند حساب نکرده است. یعنی کسانی که نسخه‌ی موجود در خرده‌فروشی ها و یا نسخه‌ی دیجیتال بازی را از فروشگاه‌های دیگر خریداری کرده‌اند در این آمار به حساب آورده نشده‌اند که البته با احتساب آنها این آمار خیره کننده‌تر خواهد شد. "#تعداد خریداران GTA V روی استیم: 80049± ، 1.074.894 . این یک آمار اولیه است و فروش نسخه‌های خارج از استیم را شامل نمی‌شود." توییت این خبر را از Steam Spy بخوانید.   #تعداد خریداران GTA V روی استیم: 80049± ، 1.074.894 . این یک آمار اولیه است و فروش نسخه‌های خارج از استیم را شامل نمی‌شود.
  • Steam Spy (@Steam_Spy) 14 آوریل 2015
بنابر این باید با قاطعیت بگوییم که اکنون GTA V با فروش جهانی بیش از یک میلیونی نسخه‌ی پی‌سی‌اش در ۲۴ ساعت اول رکوردی جدید را به نام خود ثبت کرده است. در اینجا باید به راک استار و شرکت چند ملیّتی Take-Two به خاطر این موفقیت تبریک بگوییم. به نظر شما چرا این سری بازی همیشه با استقبال شدید مواجه می‌شود؟ ویژگی متمایز این بازی نسبت بازی های مشابه دیگر چیست؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده