نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

اطلاعات جدید بازی Death Stranding منتشر شدند [E3 2018]

هیدئو کوجیما در جریان پنل بازی Death Stranding در E3 2018 اطلاعاتی در رابطه با این بازی منتشر کرد.

چند ساعت پیش در جریان پوشش زنده پلی‌استیشن لایو از نمایشگاه E3 2018 که در شهر لوس آنجلس درحال برگزاری است، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding و هرمن هلست، مدیر اجرایی استودیو گوریلا گیمز (Guerilla Games) به گفت‌وگو پرداخت. در زیر می‌توانید بخش‌ها و نکات مهم این گفت‌وگو را بخوانید:

  • کوجیما اعلام کرد که او با تریلر جدید بازی قصد داشت در کنار نشان دادن گیم‌پلی بازی، به برخی از سوالت پاسخ بدهد و دو قهرمان زن بازی را معرفی کند.
  • به‌طور معمول قهرمان‌ها انسان‌های منحصر به فرد و خاص هستند. سم جزو طبقه کارگر است، اما او با رشادت‌های اخلاقی و فیزیکی‌اش دنیا را نجات می‌دهد.
  • هلست می‌گوید هردو تیم گوریلا گیمز و کوجیما پروداکشنز توجه بسیار بالایی به جزییات دارند. با این حال می‌بینند که بازی‌هایشان با استفاده از یک موتور بازی‌سازی با هم تفاوت دارند و این موضوع فوق‌العاده است.
  • کوجیما مطمئن نبود که لیا سدو و لیندزی وگنر (دوبازیگر زن جدید بازی) حاضر به همکاری با او شوند. اینکه این دو قبول کردند در این پروژه حضور داشته باشند، باعث افتخار کوجیما است. آن‌ها دو بازیگر و انسان فوق العاده هستند که کمک بسیار زیادی به پروژه کرده‌اند. همکاری با آن‌ها مایه افتخار کوجیما است. همین‌طور که همکاری با مدز میکلسن و نورمن ریداس باعث افتخار کوجیما است. کوجیما احساس می‌کند همه‌ی آن‌ها در توسعه بازی با او همکاری می‌کنند.
  • هلست برای دیدن اینکه کوجیما پروداکشنز چگونه از امکانات سینماتیک موتور دسیما استفاده می‌کند کنجکاو است. او معتقد است که کوجیما پروداکشنز می‌تواند به اندازه خود گوریلا گیمز با این موتور بازی‌سازی رو به جلو حرکت کند.
  • کوجیما اعلام کرد که بازی از یک مکانیک خاص برای حفط تعادل کاراکتر نورمن ریداس (سم) بهره می‌برد.
  • گروه موسیقی Silent Poem با یکی از دوستان هیدئو کوجیما دوست بودند. وقتی جدیدترین آلبومشان به‌دست کوجیما رسید و او اولین قطعه را گوش کرد، سریعا صحنه‌ای از قدم زدن سم در دنیا برایش تداعی شد. می‌توان گفت تریلر E3 بازی نتیجه‌ی موسیقی و موتور بازی‌سازی دسیما بود.
  • مراحل اسکن بدن نورمن ریداس مدتی پیش به پایان رسیده است. کوجیما قصد داشت تا خالکوبی‌های بدن او را به بهترین شکل ممکن بازسازی کند. به‌طور دقیق‌تر، ریداس در یکی از جلسات موشن کپچر بازی به خالکوبی‌هایش اشاره کرد و اینگونه شد که کوجیما تصمیم گرفت روی آن‌ها کار کند. حال مردم بیشتر از اینکه روی عکس‌های درون تریلر تمرکز کنند، روی خالکوبی‌های نورمن ریداس تمرکز کرده‌اند. آن‌هم در حالی که هدف کوجیما خلق یکسری لحظات تاثیرگذار به وسیله این عکس‌ها بود.
  • در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2018 نمایش The Last of Us Part II هیدیو کوجیما را تحت تاثیر قرار داده است. از طرفی هلست تحت تاثیر نمایش Ghost of Tsushima قرار گرفته است.
  • کوجیما درحال تلاش برای خلق المان‌های گیمینگ جدید و روش‌های تازه‌ای برای بازی کردن است. البته که کاربر قادر خواهد بود با شیوه‌های معمول به بازی بپردازد، او اما همچنان تلاش خواهد کرد تا موارد تازه‌ای خلق کند.
  • در ژانویه ۲۰۱۶ کوجیما چیزی نداشت. اما وقتی مارک سرنی موتور بازی‌سازی گوریلا گیمز را در اختیار او گذاشت، آن‌جا بود که دیگر جای فکر کردنی وجود نداشت و البته کوجیما بی‌اندازه برای این اتفاق سپاس‌گذار بود. هیچکدام از مواردی که اکنون می‌بینیم بدون موتور دسیما امکان‌پذیر نبودند. در همان زمان کوجیما به نورمن ریداس پیشنهاد همکاری دارد و ریداس هم قبول کرد. یکی از ستون‌های اصلی بازی Death Stranding «ارتباط» است. کوجیما احساس می‌کند که به لطف این روابط، قادر به ساخت بازی بوده است.

مدتی پیش نیز هیدیو کوجیما در رابطه با المان مختلف بازی صحبت‌هایی کرد. جدیدترین تریلر بازی نیز در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 منتشر شد.


منبع dDalshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده