// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه فیزیکی بازی Observer تایید شد [E3 2018]

در جریان نمایشگاه E3 2018، کمپانی Aspyr Media اعلام کرد که بازی Observer به صورت فیزیکی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2018، کمپانی Asyr Media اعلام کرد که بازی Observer به‌صورت فیزیکی برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان این بازی و همچنین اشخاصی که علاقه به‌خرید بازی ها به صورت فیزیکی دارند، بتوانند بازی Observer را تهیه و از آن لذت ببرند.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از بازی Observer ندارند، باید بگویم که Observer یک بازی اول شخص ترسناک روانشناسی است که توسط استودیو Bloober Team، سازنده بازی Layers of Fear توسعه داده شده است و یک اثر داستان محور عمیق به‌حساب می‌آید. بازی Observer توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی بازی خود نوشت:

Observer پتانسیل این را داشت که یک داستان بی‌نقص را روایت کند ولی مشکلات بازی در زمینه شخصیت‌پردازی، باعث شده‌اند تا داستان بازی به آن چیزی که می‌توانست، تبدیل نشود. از طرف دیگر بازی از حیث گیم‌پلی هم با وجود داشتن چند پازل خوب، لذت و هیجان خاصی ندارد. اما با وجود این مشکلات، قدم زدن در دنیای سایبرپانکی بازی و لذت بردن از ترس روانی موجود در آن، عاملی است که باعث می‌شود Observer ارزش تجربه کردن را داشته باشد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده