سیستم مورد نیاز، رزولوشن و نرخ فریم بازی Project Cars مشخص شد
Project Cars با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم در پلی استیشن 4 و 900p و ۶۰ فریم در ایکس باکس وان اجرا می شود. نسخه رایانههای شخصی بازی از رزولوشن 12k به بالا پشتیبانی میکند و میزان نرخفریم اجرایی بازی هم بستگی به سیستم کاربر خواهد داشت. در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴، اِسلایتیمَد اعلام کرد قصد دارد میزان رزولوشن دو نسخه پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان Project Cars را به 1080p برساند، اما ظاهرا این استودیو مانند برخی استودیوهای دیگر موفق به انجام این کار نشده است. میزان رزولوشن و نرخفریم اجرایی نسخه Wii U بازی Project Cars در تاریخ دیگری اعلام خواهد شد. اِسلایتیمَد همچنین اعلام کرد Project Cars از قابلیت split-screen (نصف شدن تصویر و مسابقهدادن با دوستان) پشتیبانی نخواهد کرد. این استودیو برای رسیدن به نرخفریم ۶۰ در بازی، مجبور به انجام این کار شده است. اگر دوست دارید دلیل عرضه نشدن Project Cars برای دو پلتفرم پلیاستیشن 3 و ایکسباکس 360 را بدانید، اِسلایتیمَد اعلام کرد میزان سختافزار این دو کنسول برای ارائه یک بازی قابلقبول کافی نبوده است. در ادامه با یکدیگر نگاهی به سیستم موردنیاز بازی Project Cars در پلتفرم پیسی میاندازیم: حداقل سیستم موردنیاز:
- پردازنده اینتل Core 2 Quad Q8400 با فرکانس ۲.۶۶ گیگاهرتز. پردازنده اِیاِمدی Phenom II X4 940 با فرکانس ۳ گیگاهرتز
- کارت گرافیک انویدیا GTX 260 و اِیتیآی Radeon HD 5770
- میزان حافظه ۴ گیگابایتی یا ۱ گیگابایتی VRAM
سیستم پیشنهادی:
- پردازنده اینتل Core i7 3700 با فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز. پردازنده اِیاِمدی FX-8350 با فرکانس ۴ گیگاهرتز
- کارت گرافیک انویدیا GT600 و اِیاِمدی HD7000
- میزان حافظه ۸ گیگابایتی یا ۲ گیگابایتی VRAM
پس از سومین تاخیر وارد شده در عرضه Project Cars و اگر باری دیگر شاهد تاخیر آن نباشیم، این بازی ماه می (اردیبهشت و خرداد) سال جاری برای پلتفرمهای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. منبع: Gamespot
نظرات