// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

رویداد The Gorge بازی Don't Starve Together رونمایی شد

از چند روز آینده، بازیکنان باید در جریان رویداد The Gorge بازی Don't Starve Together گرسنگی Eternal Gnaw را برطرف کنند! با زومجی همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار بازی، استویدیوی کلی اینترتینمنت (Klei Entertainment)، یک تریلر از رویداد The Gorge بازی Don't Starve Together منتشر کرد. The Gorge رویداد بتای رایگانی است که بازیکنان می‌توانند در چند روز آینده در آن به صورت سه نفره با یکدیگر همکاری کنند. هدف این رویداد کمک گرفتن از تمامی آشپزهای داخل آشپزخانه است تا با قرار دادن غذا در Altar of Gnaw بتوانید خود را نجات دهید. بازیکنان با شرکت کردن در این رویداد می‌توانند اسکین‌‌‌های جدید، Emoteهای جدید، آیتم‌ها و موارد جدید دیگری را دریافت کنند.

در ماجرای این رویداد پس از آن‌که ویلسون و دیگر نجات‌یافتگان به سختی توانستند از دروازه Molten عبور کنند، حال در شهری خرابه که توسط هیولایی گرسنه کنترل می‌شود، قرار گرفته‌اند. آن‌ها برای آن‌که از نفرین ترسناک این هیولا که Eternal Gnaw نام دارد، نجات پیدا کنند، باید با همکاری یکدیگر گرسنگی آن را برطرف کنند. اگر غذا به اندازه کافی خوب باشد، آن‌ها حتی ممکن است که به خانه بروند.

بازی Don't Starve Together در حال حاضر روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. رویداد چند نفره The Gorge این بازی از تاریخ بیست‌وچهارم خردادماه تا هجدهم تیرماه طول خواهد کشید و به‌نظر می‌رسد این رویداد ابتدا برای کابران پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر این رویداد را مشاهده کنید و نظرات خود را راجع به این خبر با وبسایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده