نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Project Highrise: Architect’s Edition برای کنسول ها تایید شد

کمپانی کالیپسو مدیا از انتشار بازی Project Highrise: Architect’s Edition در پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خبر داد.

کمپانی کالیپسو مدیا و استودیو سوماسیم در سال ۲۰۱۶ بازی Project Highrise را برای کامپیوتر منتشر کردند که به لطف گیم‌پلی جذاب مورد توجه بازیکنان قرار گرفت، اما برخی ایرادات جزئی باعث شد تا این اثر آن‌گونه که باید موفق ظاهر نشود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی پس از گذشت دو سال از انتشار اولیه، در پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

بازی Project Highrise: Architect’s Edition در واقع اولین بازی کمپانی Kalypso Media به حساب می‌آید که برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد. از حیث محتوا نسخه‌های کنسولی شامل تمام محتوای بازی اصلی و بسته‌های الحاقی Las Vegas ،Miami Malls ،Tokyo Towers ،London Life و Brilliant Berlin خواهد بود.

بازی Project Highrise را می‌توان اثر سرگرم‌کننده‌ای دانست که برای کسانی که به بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی علاقه‌مند هستند، قطعا تجربه جذابی خواهد بود

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Project Highrise یک شبیه‌ساز ساخت‌وساز با تمرکز روی ساخت آسمان‌خراش‌های بزرگ است. بازیکنان علاوه بر ایجاد ساختار اصلی هر ساختمان باید به اکوسیستم آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند تا از این طریق اطمینان حاصل کنند که مستاجران از ساختمان رضایت دارند. هر کدام از ساختمان‌ها علاوه بر اینکه کاربری متفاوتی دارند، اهداف مربوط به آن‌ها نیز متفاوت است. برای مثال وقتی یک مجتمع مسکونی بزرگ را در اختیار می‌گیرید، باید ضمن گسترش و افزایش دادن امکانات، حواستان به راحتی ساکنان و میزان رضایت آن‌ها هم باشد. تنوع بازی در زمینه ساختمان‌هایی که در اختیار شما می‌گذارد بالا است و قراردادهایی که در این زمینه از شما درخواست می‌شود نیز کاملا متفاوت است. از طرفی هر کدام از مجتمع‌هایی که در دست می‌گیرید، با توجه به نقشه شرایط مختلفی دارند. برای مثال شما ابتدا از محله‌های ارزان قیمت‌تر و معمولی کار را آغاز می‌کنید، اما در ادامه و با باز شدن قفل مربوط به دیگر مناطق، می‌توانید ساختمان‌های لوکس و با امکانات بالا را در اختیار بگیرید که به مراتب بودجه زیادی در اختیارتان قرار می‌دهند. در مجموع بازی Project Highrise را می‌توان اثر سرگرم‌کننده‌ای دانست که برای کسانی که به بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی علاقه‌مند هستند، قطعا تجربه جذابی خواهد بود.

در حال حاضر بازی Project Highrise برای PC، اندروید و iOS در دسترس است و در پاییز سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Project Highrise به عنوان یک شبیه‌ساز در مدیریت ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌ها، از برخی جهات به جزئیات بسیار دقیقی توجه دارد، اما در برخی موارد از جمله ساخت و سازها، کمی خساست به خرج می‌دهد و گستردگی قابل‌توجهی را فراهم نمی‌کند. محتوای بالای بازی و تنوع مراحل آن باعث می‌شود تا اگر توانستید با برخی ایرادات فنی آن کنار بیایید، ساعات زیادی را پای بازی سرگرم شوید و از مبارزه با چالش‌های مختلف لذت ببرید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده