// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Generation Zero محصول جدید استودیو سازنده مجموعه Just Cause معرفی شد

استودیو Avalanche، سازنده مجموعه بازی‌های Just Cause از جدید‌ترین محصول خود با نام Generation Zero رونمایی کرد.

اگر به بازی‌های اکشن ماجراجویی و جهان باز علاقه داشته باشید، بدون شک با استودیو استودیو Avalanche (اولانچ) و محصولات آن آشنا هستید. استودیویی که علاوه بر تجربه ساخت سری بازی‌های Just Cause و بازی Mad Max، هم‌اکنون با همکاری استودیو id Software (اید سافت‌ ور) و کمپانی Bethesda (بتسدا) در حال ساخت بازی Rage 2 است. اما دنباله بازی Rage تنها پروژه‌ای نیست که استودیو اولانچ در حال کار روی آن است، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، محصول جدید این با نام Generation Zero معرفی شده است.

این بازی تیراندازی اول شخص و جهان باز در دهه ۱۹۸۰ و در کشور سوئد جریان دارد. همانطور که از تریلر معرفی آن مشخص است، بازی Generation Zero از کلیشه‌های دهه ۸۰ میلادی از جمله مدل مو و نحوه پوشش پیروی می‌کند. با این حال وجود روبات‌هایی که قصد جان شما را دارند و لازم است برای بقا با آن‌ها مبارزه کنید، ویژگی است که در آثار مربوط به این مقطع زمانی مشاهده نشده است. در این تریلر سلاح‌های مختلفی از جمله اسنایپر، مسلسل، توپ بدون لگد و نارنجک مورد استفاده قرار می‌گیرد. تریلر معرفی بازی Generation Zero را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

از لحاظ مبارزات و بخش‌های اکشن، بازی Generation Zero یاد‌آوری فیلم Red Dawn و بازی Half-Life 2: Episode 2 است. همچنین فضا و حس و حال آن مشابه بازی نقش‌آفرینی رومیزی Tales from the Loop، فیلم E.T. the Extra-Terrestrial و سریال Stranger Things است.

طبق اعلام استودیو اولانچ، امکان تجربه بازی Generation Zero به صورت انفرادی و Co-op تا سقف چهار نفر وجود دارد. در وب‌سایت رسمی این بازی آمده است که موتور مورد استفاده برای ساخت بازی مذکور، موتور Apex است. پیش از این از موتور ذکر شده در ساخت بازی‌های Just Cause 3 و Mad Max بهره‌گیری شده است. از ویژگی‌های بازی Generation Zero می‌توان به چرخه روز و شب و بالستیک واقع‌گرایانه اسلحه‌ها اشاره کرد. همچنین آسیب وارد شده به دشمنان ماندگار است و می‌توانید از روبات‌های بزرگی که به آن‌ها صدمه زده‌اید و قدرت حرکت‌شان راسلب کرده‌اید، دور شوید و سپس برای تمام کردن کارشان باز‌گردید.

استودیو اولانچ قصد دارد بازی Generation Zero را در سال ۲۰۱۹ عرضه کند. انتظار می‌رود که در نمایشگاه E3 2018 اخبار بیشتری از این بازی منتشر شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده