نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Paladins به زودی راهی نینتندو سوییچ خواهد شد

کمپانی Hi-Rez، سازنده‌ی بازی Paladins، شایعه‌ی انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ را تایید کرد. این بازی تابستان امسال و به صورت رایگان، برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

کمتر از دو روز دیگر رویداد E3 2018 آغاز می‌شود و تنور اخبار و شایعات بسیار داغ شده است. امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Hi-Rez، سازنده‌ی بازی شوتر اول شخص و رایگان Paladins، انتشار این اثر برای نینتندو سوییچ را تایید کرد و با این خبر، یکی از شایعاتی که این چند روزه به گوش‌مان می‌رسید رنگ و بوی حقیقت گرفته است. این بازی قرار است در تابستان امسال و به صورت رایگان برای کنسول هیبریدی نینتندو منتشر شود. اما کسانی که می‌خواهند نسخه‌ی Early Access آن که هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود را تجربه کنند، باید کمی پول خرج کنند و Founder’s Pack بازی را بخرند.

بازی قرار است به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و همچنین تایید شده است که بازی از قابلیت CrossPlay با کنسول ایکس‌باکس وان بهره می‌برد.

Paladins

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، بازی در دو مرحله برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بازیکنان می‌توانند هفته‌ی آینده و در تاریخ ۱۲ جوئن (۲۲ خرداد) و با خرید Founder’s Pack به قیمت ۲۹.۹۹ دلار، نسخه‌ی Early Access آن را بازی کنند. تمامی کاراکترهایی که اکنون برای بازی موجود هستند و در آینده قرار است منتشر شوند، در قالب این بسته، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و بدیهی است که تمامی پوشش‌های این کاراکترها قابل دسترسی هستند. علاقه‌مندانی هم که میل به تجربه‌ی نسخه‌ی Early Access بازی ندارند، می‌توانند تا تابستان صبر و Paladins را به صورت کاملا رایگان تجربه کنند.

Paladins

قبل از اینکه انتشار بازی پالادینز برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شود، یک عکس در وب‌سایت 4Chan منتشر شد که در آن چند بازی مختلف برای کنسول نینتندو سوییچ لیست شده بود. از جمله Fortnite و Paladins که سازندگان بازی قبل از شروع شدن رویداد E3 انتشار آن را برای این کنسول ژاپنی تایید کردند. آثاری که می‌توانند نبود یک بازی با سبک و سیاق بازی تحسین شده Overwatch روی این کنسول را پر کنند. اخیرا سازندگان بازی Overwatch اظهار کرده بودند که سخت‌افزار کنسول نینتندو سوییچ مانع پورت شدن این بازی می‌شود. حال رقبای این بازی با انتشار Paladins روی سوییچ، می‌توانند خودی نشان بدهند و توجه‌ها را به خود جلب کنند.

بازی Paladins هم‌اکنون برای PC، Xbox One و PS4 به صورت رایگان قابل بازی است. نسخه‌ی Early Accsess این بازی در تاریخ ۱۲ جوئن (۲۲ خرداد) و درصورت خرید یک بسته‌ی ویژه، برای دارندگان کنسول Nintendo Switch قابل بازی خواهد بود و نسخه‌ی اصلی آن تابستان امسال برای این کنسول ژاپنی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده