نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

فهرست بازی های اکتیویژن در نمایشگاه E3 2018 مشخص شد

کمپانی اکتیویژن لیست بازی‌های خود برای نمایشگاه E3 2018 را منتشر کرد و در این میان ظاهرا باید منتظر خبرهای جدیدی از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy باشیم.

زمان زیادی به شروع نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و روز به روز خبرهای بیشتری حول این نمایشگاه بزرگ منتشر می‌شود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Activision فهرست بازی‌های خود در این نمایشگاه را منتشر کرده است.

طبق گفته کمپانی اکتیویژن از میان بازی‌های تیراندازی شاهد نمایش ویژگی‌های بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 خواهیم بود و بسته گسترش‌دهنده Forsaken بازی Destiny 2 همراه با حالت هیبریدی Gambit در این نمایشگاه قابل بازی هستند.

از میان بازی‌های پلتفرمر نیز نسخه آزمایشی بازی Spyro Reignited Trilogy در نمایشگاه E3 2018 حضور دارد و این در حالی است که کمپانی اکتیویژن وعده انتشار خبرهای تازه‌ای از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را در این نمایشگاه داده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ بیستم مهرماه (۱۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و شما می‌توانید از حالا آن را از فروشگاه آمازون پیش خرید کنید. بسته گسترش دهنده Forsaken بازی Destiny 2 در تاریخ سیزدهم شهریورماه (۴ سپتامبر) در دسترس دارندگان PS4 ،PC و Xbox One قرار می‌گیرد و از این طریق روح تازه‌ای را به کالبد بازی آنلاین تیراندازی استودیو بانجی می‌دمد. بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ سی شهریورماه (۲۱ سپتامبر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و از فروشگاه آمازون می‌توان به پیش خرید آن اقدام کرد. همچنین بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است و اندکی پس از نمایشگاه E3 2018 در تاریخ هشتم تیرماه (۲۹ ژوئن) برای نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سه‌گانه‌ی ریمستر کرش با اینکه خیلی طول کشید تا به پلی‌استیشن ۴ بیاید، اما بازگشت شکوهمندی داشت. شاهکار بیست‌ساله‌ی ناتی داگ هنوز هم که هنوزه تر و تازه به نظر می‌رسد و این فقط به خاطر نبوغ آن‌ها در طراحی مراحل نیست، بلکه اکتیویژن و Vicarious Vision تمام تلاش خود را کرده‌اند تا از یک اثر کلاسیک، یک بازی مدرن و امروزی بسازند و تا حدود بسیاری به هدف خود رسیده‌اند. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هدیه‌ای خاطره‌انگیز و سخاوتمندانه به تمام طرفداران پلی‌استیشن است.

 شما می‌توانید برای اطلاع از زمان دقیق و جزئیات کنفرانس شرکت‌ها در نمایشگاه E3 2018 به اینجا مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده