نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

سگا و آتلوس برنامه خود در E3 2018 و تاریخ انتشار دو بازی ریتمیک Persona برای غرب را مشخص کردند

دو کمپانی Atlus و Sega در جریان یک نشست مطبوعاتی، برنامه‌ی خود برای E3 2018 را معرفی و تاریخ انتشار نسخه‌های غربی دو بازی ریتمیک Persona 3 و Persona 5 را مشخص کردند.

کمتر از یک هفته به E3 2018 زمان باقی است و شرکت‌کنندگان در این همایش مهم در حال انتشار برنامه‌های خود هستند. امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Atlus، سازنده بازی تحسین‌شده‌ی Persona 5، و کمپانی مشهور Sega برنامه‌های خود برای E3 2018 را طی یک نشست مطبوعاتی، منتشر کرده‌اند.

ابتدا به نمایش بازی Total War: Three Kingdoms اشاره شده است که به نظر می‌رسد قرار است شاهد چند نمایش مختلف از روند این بازی باشیم که جدیدترین تریلرش را می‌توانید در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

همچنین قرار است چند دموی قابل بازی در دسترس کاربران قرار گیرد. با توجه به اخبار منتشر شده از این نشست خبری، کمپانی قرار است از بازی‌های Valkyria Chronicles 4 ،Yakuza Kiwami 2 ،Shining Resonance Refrain و Team Sonic Racing یک نسخه‌ی قابل بازی در دسترس علاقه‌مندانی که در این همایش شرکت می‌کنند، قرار دهد. همچنین مشخص شده که قرار است دموی قابل بازی Shining Resonance Refrain به صورت آنلاین در دسترس تمامی گیمرهای سراسر جهان قرار بگیرد.

در پایان این نشست خبری، کمپانی آتلوس به سکوتش پیرامون تاریخ انتشار نسخه‌های غربی بازی‌های ریتمیک Persona 3 و Persona 5 پایان داد. اینکه نسخه‌های غربی Persona 3: Dancing In Moonlight و Persona 5: Dancing in Starlight قرار است منتشر شود برای هواداران این مجموعه مشخص بود، اما کمپانی آتلوس در این مدت سکوت پیشه کرده بود و خبری از تاریخ انتشار این بازی برای کشورهای غربی منتشر نکرده بود که امروز انتشار نسخه‌های غربی این دو بازی را تایید کرد. دو بازی Persona 5: Dancing in Starlight و Persona 3: Dancing In Moonlight قرار است در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ در دسترس گیمرهای کشورهای غربی قرار بگیرد. نمایش این دو بازی در E3 2018 تایید شده و همچنین با توجه به پایان عرضه فیزیکی بازی‌های پلی استیشن ویتا، این دو بازی به شکل دیجیتالی قرار است راهی کنسول دستی سونی شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده