// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ رویداد The Game Awards 2018 مشخص شد

جیف کیلی تاریخ برگزاری مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

از سال ۲۰۱۴، شاهد مراسم جوایز بازی سال هستیم که هدفش جشن گرفتن و تقدیر از سازنده‌ها و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی است. حال باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، جف کیلی تاریخ انتشار پنجمین دوره از مراسم جوایز بازی سال را اعلام کرد. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۱۵ آذرماه (۶ دسامبر) منتظر مراسم The Game Awards 2018 باشند. قطعا مراسم جوایز بازی سال، یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بازی‌های ویدویی است و همیشه مورد استقبال قرار گرفته است.

به‌طور دقیق‌تر مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۸ در تاریخ پنج‌شنبه، ۱۵ آذر ماه، ساعت ۵ صبح به‌وقت ایران در Microsoft Theater لس آنجلس برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۸ خرداد ماه (هشت ژوئن) برای پیش خرید بلیط‌های این مراسم اقدام کنند. مراسم The Game Awards از زمان شروع‌ و برگزاری‌اش توسط جف کیلی در سال ۲۰۱۴ تا به‌امروز توانسته هرسال بزرگ و بزرگ‌تر شود و سال پیش توانست رکورد ۱۱.۵ میلیون بیننده را از آن خود کند.

اگر اطلاعاتی از برندگان جایزه بازی سال این مراسم از سال ۲۰۱۴ تا به امروز ندارید می‌توانید درادامه برنده‌ها را در زومجی مشاهده کنید.

  • بهترین بازی سال ۲۰۱۴: بازی Dragon Age: Inquisition
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۵: بازی The Witcher 3: Wild Hunt
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۶: بازی Overwatch
  • بهترین بازی سال ۲۰۱۷: بازی The Legend of Zelda: Breath of he Wild

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد این مراسم چیست؟ فکر می‌کنید کدام اثر در سال ۲۰۱۸ لقب بهترین بازی سال را از آن خود خواهد برد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده