// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

راک استار گیمز علت نبود دیسک Red Dead Redemption 2 در نسخه کالکتور بازی را توضیح داد

کمپانی راک استار گیمز دلیل نبود دیسک بازی Red Dead Redemption 2 در نسخه کالکتور این بازی را توضیح داد.

چندی پیش بود که نسخه کالکتور بازی Red Dead Redemption 2 معرفی شد و شاهد محتویات بسیار زیبایی بودیم. با این حال این کالکتور یک مورد را کم داشت و آن هم دیسک بازی بود. به‌عبارتی خریداران نسخه کالکتور بازی Red Dead Redemption 2 بازی اصلی را دریافت نخواهند کرد. این خبر تعدادی بازخورد منفی از سوی هواداران به‌دنبال داشت و اعلام کرده بودند که کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده بازی Red Dead Redemption 2، به‌دنبال دریافت پول بیشتر از سوی هواداران این بازی است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز دلیل انجام این کار را توضیح داده است.

برای شفاف سازی، نسخه کالکتور بازی Red Dead Redemption 2، جزو ادیشن‌های اصلی به‌حساب نمی‌آید. این پکیج به‌عنوان یک نسخه جدا از ادیشن‌های اصلی برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که علاقه خاصی به جمع‌آوری کالکتور و آیتم‌های مختلف دارند.

همچنین این کمپانی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

از طرفی برای اینکه مطمئن شویم که می‌توانند نسخه کالکتور خود را با یکی از نسخه‌های دیجیتالی یا فیزیکی بازی ترکیب کنند، دیسک بازی را در این نسخه قرار ندادیم.

نظر شما کابران زومجی چیست؟ آیا با صحبت‌های راک استار گیمز حول این موضوع موافق هستید؟ بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) روانه بازار خواهد شد.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده