نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

فصل جدید مسابقات رده بندی بازی Heartstone آغاز شد

فصل جدید مسابقات رده بندی بازی کارتی محبوب Blizzard آغاز شد و به همراه این رویداد، طرح پشت کارت جدیدی با الهام از شخصیت Malygos به بازی اضافه شد.

با گذشت هر ماه، حالات رده‌بندی Hearthstone، که شامل دو حالت استاندارد و وایلد گیمز است، بازنشانی می‌شود و بازیکنان این فرصت را پیدا می‌کنند که با شرکت در رقابت‌ها، جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند. با آمدن ماه ژوئن، فصل جدید مسابقات رده‌بندی این بازی کارتی مجازی محبوب Blizzard شروع شده است.

طرح پشت کارت جدیدی که این ماه به Hearthstone آمده «Back in blue» نام دارد و از شخصیت Malygos، اژدهای آبی، الهام گرفته است. درست مثل طرح پشت کارت فصل قبل، شما با بردن پنج مسابقه‌ی رده‌بندی می‌توانید این طرح را به مجموعه‌ی خود اضافه کنید.

بعد از پایان هر فصل، شما جعبه‌هایی به عنوان هدیه‌ی شرکت در مسابقات رده‌بندی دریافت خواهید کرد که ممکن است شامل طرح‌های پشت کارتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، ذرات سحرآلود و کارت‌های طلایی باشد. اگر شما در هر دو حالت استاندارد و وایلد گیمز بازی کرده باشید، جایزه‌ بر اساس بالاترین رده‌ی شما در یکی از این دو حالت تعیین و داده خواهد شد.

پیشروی شما در این فصل به بالا رفتن شما در جدول فصل بعدی نیز کمک خواهد کرد؛ وقتی با آمدن ماه میلادی جدید، فصل ریست می‌شود، شما کار خود را در جدول رده‌بندی، چهار پله پایین‌تر از جایگاه فصل قبل آغاز می‌کنید. برای مثال اگر جایگاه این فصل شما دهم جدول باشد، شما در آغاز فصل بعدی کار خود را از جایگاه چهاردهم آغاز می‌کنید.

در دیگر اخبار جدید این بازی کارتی بلیزارد، Penn State - Blue با گذر از سد UCLA Blue قهرمان مسابقات دانشگاهی 2018 Hearthstone شد و با کسب بورس تحصیلی و جایزه‌ی ۱۵۰ هزار دلاری به خانه برگشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده