نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر جدید بخش چند‌نفره بازی Bus Simulator 18

استودیوی Stillalive به‌تازگی تریلری از بخش چند‌نفره‌ی بازی شبیه‌سازی Bus Simulator 18 را منتشر کرده است. تریلری که سبک و سیاق و نحوه‌ی همکاری بازیکنان در این بازی را به تصویر می‌کشد.

اگر شما نیز از هواداران سری ‌بازی‌های Farming Simulator یا آثار مشابهی همچون انواع مختلف Truck Simulatorها (شبیه‌ساز ماشین‌های سنگین) هستید احتمالا از تجربه‌ی بازی Bus Simulator 18 لذت بسیاری خواهید برد. درست همانند Euro Truck Simulator ، در این بازی می‌توانید با مدیریت کمپانی شخصی خود، عملکرد آن را از طرایق مختلف بهبود ببخشید و کسب و کار کمپانی خود را رونق دهید.

در راستای معرفی کامل‌تر، امروز استودیوی Stillalive با انتشار تریلری تقریبا کوتاه به معرفی بخش چند‌نفره‌ی این بازی پرداخته است. حالتی که در آن بازیکنان تا سقف چهار نفر به همکاری با یکدیگر پرداخته و به شکلی مشترک به مدیریت اتوبوس‌ها و کمپانی شخصی خود در شهر خیالی Seaside Valley می‌پردازند. بازیکنان در حین تجربه‌ی بخش چند‌نفره‌ی Bus Simulator 18 قادرند با آگاهی روی مسیر حرکتی دوستان خود از روند پیش‌روی آن‌ها در جاده‌ها مطلع شوند و حتی در صورت نیاز مسیر خود را با آن‌ها تعویض کنند. البته اشتباه دوستان شما در مدیریت صحیح، به‌هیچ عنوان به تجربه‌ی کلی شما از بازی لطمه نخواهد زد و این بخش از بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما یک تنه و به شکلی قهرمانانه می‌توانید کمپانی خود را از سقوط نجات دهید.

البته همه‌ی کار‌های قابل‌انجام در این بازی به رانندگی کردن خلاصه‌ نمی‌شوند و بازیکنان می‌توانند با قدم زدن در محیط شهری به کشف رمز و راز‌هایی که در گوشه و کنار Seaside Valley  انتظار آن‌ها را می‌کشند مشغول شوند. علاوه بر این، رانندگی کردن به شکلی غیر‌عادی و خطرناک (که یکی از کار‌های مورد علاقه‌ی ما گیمر‌ها در بازی‌های این سبکی است) ممکن است باعث فروپاشی کمپانی و به هدر رفتن همه‌ی زحماتی باشد که شما و دوستانتان برای آن ساعت‌ها وقت گذاشته‌اید؛ پس پیشنهاد ما رانندگی به شکلی قانونمند و صحیح برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر در روند این بازی است.

Bus Simulator 18 در تاریخ ۲۳ خرداد و با قیمت ۳۴.۹۹ دلار برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در ادامه شما و همه‌ی هواداران سبک شبیه‌سازی را به تماشای تریلر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده