// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

بازی Fortnite احتمالا برای سوییچ عرضه خواهد شد

بر اساس اخباری که از اسناد مربوط به نمایشگاه E3 به بیرون درز کرده است و منابع موثق وبسایت کوتاکو، به‌نظر می‌رسد که بازی بتل رویال فورتنایت قرار است به کنسول نینتندو سوییچ بیاید.

با نزدیک‌تر شدن به نمایشگاه E3 2018، بازار لو رفتن اخبار بسیار داغ شده است. هر روز خبر جدیدی از هر استودیو به بیرون درز می‌کند و معمولا آن استودیو را مجبور می‌کند تا سورپرایز خود را زودتر از زمان معین‌شده اعلام کند. البته کمپانی Epic Games در این زمینه هنوز از خود مقاومت نشان داده است. طبق اسناد لو رفته از نمایشگاه E3 و صحبت‌های یک منبع موثق، به‌نظر می‌رسد که بازی Fortnite به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. هنوز معلوم نیست که این پورت شامل کدامیک از بخش‌های بازی خواهد بود. همانطور که می‌دانید بازی فورتنایت دارای دو بخش Battle Royale و Save The World است که در حالت دومی بازیکنان باید در کنار یکدیگر در مقابل حمله زامبی‌ها مقابله کنند.

این اسناد توسط یک کاربر وبسایت 4chan منتشر شده است و بازی‌های FIFA 19 ،Dragon Ball FighterZ ،Paladins ،Fortnite و بازی معرفی شده Monster Hunter Generations Ultimate و بازی‌های معرفی نشده Killer Queen Black و 2 Overcooked در آن دیده‌ می‌شود. اگرچه شاید نتوان خیلی به شایعات وبسایت 4chan اعتماد کرد، اما گویا این خبر از صحت بالایی برخوردار است؛ زیرا پیش از این یک فرد آشنا به بازی‌های آینده سوییچ گفته بود که بازی Dragon Ball FighterZ قرار است برای این کنسول عرضه شود. در خبری دیگر، حساب کاربری توییتر بازی مستقل استراتژی Killer Queen که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، تمامی عکس‌هایش را به رنگ مشکی تغییر داده است.

Fortnite E3 leak switch

همچنین چند روز قبل یک منبع آشنا به برنامه‌های Epic Games به صورت ناشناس به وبسایت کوتاکو گفته بود که به‌زودی بازی فورتنایت برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این درحالی است که کمپانی Epic Games هیچ عکس‌العملی نسبت به این خبر نشان نداده است.

چند ماه قبل بود که یک آگهی استخدامی در استودیوی Iron Galaxy به یک فرصت شغلی برای کار روی نسخه سوییچ بازی فورتنایت اشاره کرده بود و باعث دامن زدن به این شایعات شده بود. این آگهی در آن زمان ویرایش شد و Epic Games از توضیح بیشتر به وبسایت کوتاکو خودداری کرد. Iron Galaxy هم پس از مدتی این توییت را در رابطه با این شایعات، منتشر کرد:

آگهی مربوطه از نظر نگارشی مشکل داشته است و ما در حال کار روی نسخه موبایل بازی فورتنایت هستیم.

بازی بتل رویال فورتنایت که از زمان عرضه‌اش بسیار معروف شده است، در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و iOS قابل بازی کردن است و بر اساس آخرین اخبار رسمی منتشر شده، این بازی به‌زودی برای اندروید هم عرضه می‌شود. شما کاربران زومجی می‌توانید در ادامه نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده