// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

محتویات بیشتری برای بازی Frostpunk عرضه خواهد شد

استودیو ۱۱ بیت اعلام کرده است که در ماه جاری میلادی، محتویات بیشتری برای بازی Frostpunk در دسترس قرار خواهد گرفت.

ماه گذشته بود که بازی Frostpunk برای کامپیوتر منتشر شد تا کاربران در دنیایی سرد و بی‌رحم، تجربه‌ای متفاوت را کسب کنند و برای زنده‌ماندن و پیشرفت در بازی، تصمیم‌های سختی بگیرند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۱۱ بیت (11 Bit Studios)، سازنده و ناشر بازی Frostpunk، اعلام کرده است که در ماه جاری میلادی، محتویات بیشتری برای این بازی منتشر می‌شود.

استودیو ۱۱ بیت اخیرا با انتشار یک تصویر، برنامه‌های خود تا پایان سال جاری را برای بازی Forstpunk اعلام کرده است و با توجه به تصویر منتشر شده، از ماه ژوئن شاهد انتشار محتوای مختلفی برای Frostpunk هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به DLC رایگان اشاره کرد. همچنین شاهد حالت‌ها و سناریو‌های جدیدی برای بازی هستیم که بازیکنان می‌توانند تجربه خود را گسترش دهند. یکی از آن‌ها، حالت بقا است که در جریان آن باید بیش از پیش برای زنده ماندن تلاش کنید.

درکنار محتویات ذکر شده، بازیکنان می‌توانند منتظر Photo Mode یا همان حالت عکاسی برای بازی Frostpunk باشند تا از شهر خود و نماهای مختلف، عکس‌های متنوعی بگیرند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به حالت Endurance اشاره کرد که ظاهرا یک دنیای سندباکس را در دسترس مخاطبان قرار می‌هد. در انتها مشخص شد که درآینده یک به‌روزرسانی به نام The Builders برای Forstpunk عرضه خواهد شد که  سناریو و داستان جدیدی ارایه می‌دهد.

این گفته‌ها بدین معنا نیست که استودیو ۱۱ بیت برای سال ۲۰۱۹ هیچ برنامه‌ای ندارد. تیم سازنده در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که در سال ۲۰۱۹ نیز محتویات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و Frostpunk را اثری تازه و جذاب برای کاربرهای قدیمی نگه خواهند داشت. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Frostpunk چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟

بازی Frostpunk توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Frostpunk دقیقا مثل ساخته قبلی استودیو ۱۱ بیت یعنی This War of Mine، یک بازی با‌کیفیت است که شما را درگیر انتخاب‌های متعددی می‌کند و در مسیری قرار می‌دهد که در آن، برای بقای مردم‌تان باید دو راهی‌های سختی را پشت سر بگذارید. Frostpunk همچنین از اتمسفر و موسیقی‌های بسیار زیبایی هم بهره می‌برد و همه این‌ها، دست به دست هم داده‌اند تا تلاش برای بقا در سرمای استخوان‌سوز بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش باشد.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده