نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳

محتوای دانلودی جدید بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

دو محتوای جدید برای بازی Call of Duty: WWII معرفی شد که درآمد آن‌ها به کهنه‌سربازان آمریکایی و انگلستانی جنگ جهانی دوم اهدا خواهد شد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی دریافتیم که کمپانی Sledgehammer ، سازنده بازی Call of Duty: WWII، دو محتوای جدید برای این بازی تولید کرده اس؛ یک تم مخصوص پلی‌استیشن 4 در کنار یک بسته‌ی شخصی‌سازی کاراکتر.  نکته جالب اینجا است که هزینه‌ی پرداختی برای دریافت این دو محتوا، قرار است صرف کمک به کهنه‌سربازان حاضر در جنگ دوم جهانی شود.

بسته مخصوص شخصی‌سازی کاراکتر، C.O.D.E. Fear Not نام دارد که شامل یک یونیفرم اختصاصی، پوشش برای تفنگ‌ها، یک Weapon charm، دو Calling card و دو Emblem می‌شود. همانطور که پیش‌تر ذکر شد یک تم (مخصوص دارندگان PS4)، قرار است در کنار این DLC و با نام Fear Not منتشر شود؛ تمی داینامیک که از یکی از تصاویر موجود در یک Calling Card بسته‌ی Fear Not استفاده کرده است.

بسته‌ی الحاقی C.O.D.E. Fear Not و تمِ داینامیک Fear Not به ترتیب ۴.۹۹ و ۳.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت و همانطور که پیش‌تر ذکر شد، سازندگان بازی قرار است پول به‌دست آمده از فروش این بسته‌ها را به کهنه‌سربازان آمریکایی و انگلستانی که از جنگ برگشته‌اند اهدا کند.

بازی Call of Duty: WWII هم اکنون برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده