// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

ساخت بازی Crackdown 3 لغو نشده است

کمپانی مایکروسافت با توجه به مشکلات به وجود آمده در سیستم پیش فروش آمازون اعلام کرد که بازی Crackdown 3 لغو نشده است.

لغو شدن پیش فروش بازی کمپانی مایکروسافت یعنی Crackdown 3 برای ایکس ‌باکس وان و  پی سی در آمازون سوال‌ها و نگرانی‌هایی در ذهن مخاطبان به وجود آورد و خیلی‌های گمان کردند که توسعه این بازی لغو شده است. کارگردان خلاق حاضر در کمپانی مایکروسافت با انتشار توییتی به سوال‌های کاربران خاتمه داد و بیان کرد که بازی همچنان به توسعه خود ادامه می‌دهد. در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

آدام شایعه‌های دیوانه‌واری را در مورد لغو شدن بازی Crackdown 3 در توییتر دیده است که از باگ به وجود آمده در پیش خرید کردن از آمازون نمایان شده است. این موضوع برایم جالب به نظر رسید.

(نکته: بازی لغو نشده است)

همچنین در آن سو آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس، در مورد این موضوع واکنش نشان داد و دلیل رخ دادن این اتفاق را به سیستم‌های آمازون ربط داد. وی در این باره نوشت:

تیم ما سخت در حال توسعه بازی برای طرفداران هستند. کاربران برای پرسیدن سوال‌های خود در مورد مشکل پیش آمده در سیستم آمازون باید با همین کمپانی تماس بگیرند.

تیم توسعه دهنده همچنین تایید کردند که مشکل فنی از سوی آمازون است و هم اکنون آنها در حال برطرف کردن این مشکل هستند.

همانطور که در توییت‌های فوق مشاهده کردید بازی Crackdown 3 لغو نشده است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. البته گفتنی است که سازندگان اخیرا خبر‌های زیادی نیز از این بازی منتشر نکرده‌اند. پس از تاخیر خوردن این بازی و موکول شدن آن به بهار ۹۷ سازندگان هنوز از تاریخ دقیق عرضه آن رونمایی نکرده‌اند و هنوز مشخص نیست که آیا دارندگان سرویس Xbox Game Pass می‌توانند بدون پرداخت هزینه به این بازی دست پیدا می‌کنند یا خیر.

crackdown 3

بازی Crackdown 3 در ابتدا در سال ۲۰۱۴ میلادی در کنفرانس مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 معرفی شد و پس از آن شاهد سکوت از سوی سازندگان بودیم تا اینکه در سال ۲۰۱۷ در جریان همین نمایشگاه کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که این بازی در نوامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود که پس از آن با تاخیر مواجه شد. سازندگان در مورد Crackdown 3 گفتند که این بازی با رزولوشن 4K از آخرین تکنولوژی بازی‌های ویدیویی بهره‌مند است که کاربران را می‌تواند در دنیای باز و چند‌ نفره آن رها کند.

بازی Crackdown 3 در تاریخ نامشخصی از بهار ۲۰۱۸ برای پی سی و Xbox One منتشر می‌شود.

تریلر‌های زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید آنها را تماشا و دانلود کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده