نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶

بازی‌های رایگان ماه ژوئن پلی استیشن پلاس

کمپانی سونی دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه ژوئن پلی استیشن پلاس را اعلام کرد که شامل آثاری چون XCOM 2 می‌شود. 

پس از اینکه دیروز مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد برای ماه ژوئن را اعلام کرد، امروز هم شاهد انتشار اسامی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای این ماه هستیم. بر این اساس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا، در این ماه هم هر کدام به دو بازی رایگان دسترسی خواهند داشت. 

به طور دقیق‌تر، کاربران PS4 قرار است در ژوئن، دو بازی XCOM 2 و Trials Fusion را رایگان دریافت کنند. از بین این دو بازی، مخصوصا ایکس‌کام 2 تجربه ارزشمندی است که قطعا از بازی کردن آن، آن هم به صورت رایگان، پشیمان نخواهید شد. از طرف دیگر، کاربران کنسول PS3 قرار است در این ماه، به دو بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier و Zombie Driver HD: Complete Edition به صورت رایگان دسترسی داشته باشند و در نهایت، کاربران ویتا هم می‌توانند بازی‌های Atomic Ninjas و Squares را در ژوئن به صورت رایگان تجربه کنند. 

نکته جالب در لیست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه پلاس، این است که در ماه‌های گذشته، معمولا حداقل یک بازی از کنسول ویتا به صورت مشترک روی پلی‌استیشن 4 هم در دسترس قرار می‌گرفت، ولی این ماه، شاهد چنین اثری نیستیم و هر پلتفرم، فقط دو بازی رایگان خواهد داشت. در لیست زیر می‌توانید اسامی بازی‌ها را یک بار دیگر هم مشاهده کنید:

پلی‌استیشن 4:

  • Trials Fusion
  • XCOM 2

پلی‌استیشن 3:

  • Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
  • Zombie Driver HD: Complete Edition

پلی‌استیشن ویتا:

  • Atomic Ninjas
  • Squares


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده