// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی نقش آفرینی پوکمون در سال 2019 برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

کمپانی پوکمون تایید کرد که بازی اصلی مجموعه پوکمون با سبک نقش‌آفرینی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار بازی، کمپانی پوکمون اعلام کرده است که بازی اصلی از مجموعه پوکمون و با سبک نقش‌آفرینی که در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ معرفی شد، در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه می‌شود. این خبر در کنار معرفی بازی‌های دیگر این مجموعه یعنی Let's Go Eevee ،Let's Go Pikachu و Pokemon Quest منتشر شده است.

زمان عرضه این بازی با توییتی که توسط حساب رسمی توییتر کمپانی نینتندو منتشر شد، مشخص شد. در این توییت، این متن نوشته شده است:

با عرضه بازی‌های Pokemon Quest و Pokemon Let's Go راه‌های زیادی برای گشت و گذار در جهان پوکمون وجود خواهد داشت! همچنین در کنار این بازی‌ها، طرفداران این مجموعه می‌توانند موارد بیشتری را با نسخه اصلی جدید پوکمون که در سبک نقش‌آفرینی قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ منتشر شود، تجربه کنند.

خبر عرضه نسخه سوییچ بازی پوکمون، در سال ۲۰۱۷ توسط تسونکازو ایشیهارا، مدیر کمپانی پوکمون منتشر شد. او در آن زمان گفته بود که این بازی ممکن است در سال آینده عرضه نشود و توسعه دهنده این مجموعه یعنی استودیوی Game Freak وظیفه ساخت آن را به عهده خواهد داشت. از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است.

اخیرا هم شایعاتی مبنی بر عرضه بازی‌های دیگری از مجموعه پوکمون برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود و معلوم شد این بازی‌ها، Pokemon Lets Go! Pikachu و Pokemon Lets Go! Eevee نام دارند که علاوه بر سازگاری با بازی Pokemon Go، هرکدام نسخه‌ای جداگانه‌ هستند.

شما می‌توانید اخبار مربوط به مجموعه پوکمون را در صفحه اصلی آن مطالعه کنید و نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده