// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

محبوبیت Fortnite باعث کاهش بازیکنان PUBG در برخی مناطق شده است

سازنده بازی PUBG اعلام کرد که به تازگی در برخی موارد با مشکل روبه‌رو شده است و به‌زودی با ایجاد ارتباط بیشتر با بازیکنان آنها را برطرف می‌کند.

سال گذشته همین موقع بازی PUBG توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و لقب بهترین بازی Battle Royale را به خود بدهد، اما حال گویا بازی Fortnite از همه جوانب از PlayerUnknown's Battlegrounds پیشی گرفته است. یکی از دلایلی که می‌توان گفت فورتنایت از پابجی موفق‌تر است پشتیبانی قوی Epic Games از این بازی است؛ طوری که آپدیت‌ها بازیکنان را وادار می‌کند که زودتر به بازی برگردند و به محتویات جدید دست پیدا کنند. همراه با افزایش تعداد بازیکنان، کاربران پول بیشتری را در این بازی رایگان یا به اصطلاح Free To Play خرج می‌کنند. گفتنی است که بازی PUBG نیز میزبان آپدیت‌های مکرر می‌شود، اما با این حال سازندگان در بیانیه‌های خود گفتند که بازی در برخی نقاط «افت کمی» داشته است.

به نقل از پست منتشر شده در استیم، سازنده PUBG گفت که در حال استخدام نیروی جدید برای توسعه محتویات بعدی بازی است. همچنین سازندگان در حال حاضر در حال توسعه محتویات جدیدی همچون نقشه Sanhok در کنار بهبود‌هایی برای این بازی هستند. علاوه بر آن، سازندگان در حال ساخت سیستم قوی ضدتقلب هستند که روند را برای بازیکنان بهبود ببخشد. همچنین در انتها آنها گفتند که در حال حاضر بازی در موقعیت خوبی قرار دارد، اما همه موارد در استودیو آنها به خوبی و خوشی جلو نمی‌رود و آنها با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند.

سازندگان در این باره گفتند:

با اینکه توانستیم بهبود‌هایی جدی در بازی PUBG اعمال کنیم اما در برخی زمینه‌ها با مشکل روبه‌رو شده‌ایم. بازیکنان هر روزه از مشکلاتی در پردازش این بازی شکایت می‌کنند و ما هنوز فرصت نکرده‌ایم که برنامه کاری خود را با بازیکنان در میان بگذاریم.

در این راستا سازندگان در استودیو PUBG Corp اولین برنامه کاری خود را در قالب «نامه‌ای از سوی سازندگان» منتشر کرده‌اند که بازیکنان را از برنامه‌های آینده این استودیو باخبر می‌کند. مطالعه کامل این پست برای تمامی بازیکنان این بازی پیشنهاد می‌شود. در کل باید گفت که سازندگان سه مورد را برای بهبود بخشیدن به این بازی در نظر گرفته‌اند و آنها نیز مربوط به پردازش، بهینه‌سازی سرور‌ها و سیستم ضدتقلب می‌شود.

pubg

همچنین در آن سو نقشه جدید یعنی Sanhok نیز به گفته آنها تا پیش از اتمام ماه ژوئن (اواخر خرداد یا اوایل تیرماه) به دست بازیکنان می‌رسد. همچنین پس از آن سازندگان، اتومبیل‌ها و یک سلاح جدید را نیز برای این نقشه به بازی اضافه می‌کنند.

سازندگان در این باره افزودند:

در هفته‌های آتی از دیگر محتویاتی که قرار است به Sanhok اضافه کنیم رونمایی می‌کنیم. ما برنامه‌های زیادی برای بازی PUBG داریم.

شاید بازی PUBG در حال حاضر محبوبیت گذشته خود را نداشته باشد، اما گفتنی است که این بازی هم‌اکنون در استیم بیش از ۱.۵ میلیون کاربر همزمان دارد که این موضوع آن را به یکی از بهترین بازی‌های فروشگاه استیم تبدیل می‌کند. بیشترین رکورد بازیکنان همزمان این بازی ۳ میلیون نفر بود که حال به رقم یاد شده رسیده است. گفتنی است که بازی هم‌اکنون برای موبایل و ایکس باکس وان نیز در دسترس است که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

بازی PUBG در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی PUBG چهره جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی به خصوص در سبک شوتر است که با محتویات جذاب و اعتیادآور، یکصد بازیکن را در منطقه‌ای دورافتاده رها می‌کند تا برای پیروزی با یکدیگر رقابت کنند. شاید ایرادات فنی زیادی در این بازی دیده شود، اما در آن سو المان‌های جدید آن در میان بازی‌های ویدیویی شاید تا سال‌ها از ذهن بازیکنان پاک نشود.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده