// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

بازی Killer7 پاییز امسال به سرویس استیم می‌آید

به‌نظر می‌رسد طرفداران بازی Killer7 بالاخره می‌توانند در پاییز امسال، نسخه بازسازی شده آن را روی استیم تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، اخیرا در رویداد MomoCon، استودیوهای Grasshopper Manufacture و NIS America اعلام کردند که بازی موفق سودا 51 یعنی Killer7 دوباره عرضه خواهد شد. این بازی در پاییز امسال روی استیم منتشر خواهد شد و تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. نسخه بازسازی شده آن دارای صداگذاری انگلیسی و ژاپنی خواهد بود و علاوه بر زیرنویس‌های انگلیسی و ژاپنی، مخاطبان فرانسوی و آلمانی آن هم می‌توانند از زیرنویس زبان خود بهره ببرند.

Killer 7

این بازی زاده ذهن خلاق گویچی سودا (Goichi Suda)، نویسنده و کارگردان (ملقب به سودا ۵۱) و کارگردانان افسانه‌ای یعنی هیرویوکی کوبایاشی (Hiroyuki Kobayashi) و شینجی میکامی (Shinji Mikami) است و قرار است برای اولین بار پس از ۱۳ سال توسط استودیوی نام‌آشنای Grasshopper Manufacture بازگردد.

در بازی Killer7 شما در نقش هرمن اسمیت و در یک داستان انتقامی، وارد دنیای تاریک زیرزمینی قاتلان می‌شوید؛ کاراکتری که با ۷ شخصیت مرگ‌آور وارد دنیای واقعی می‌شود و به همین دلیل به‌نام Killer7 مشهور شده است. شما در این بازی شخصیت‌های این قاتل متفاوت را به عهده می‌گیرید تا بتوانید فردی شرور به‌نام Kun Lan را شکار کنید تا از نقشه او برای نابودی دنیا جلوگیری کنید و جلوی سازمان شیطانی او را که شامل بمبرهای انتحاری به نام «Heaven Smile» است، بگیرید.

شما در این بازی شخصیت‌های مختلف کاراکتر بازی را به عهده می‌گیرید تا به‌وسیله آن‌ها با آنتاگونیست اصلی بازی یعنی Kun Lan مقابله کنید و جلوی او را از نابود کردن دنیا بگیرید. این شخص رییس سازمانی تروریستی و شیطانی به نام «Heaven Smile» است که اعضای آن موجوداتی جهش‌یافته هستند که تبدیل به بمبی‌های متحرک شده‌اند. ویژگی‌های برجسته این بازی بدین شرح است:

  • چندین شخصیت: در این بازی کنترل هفت شخصیت مختلف هرمن را با ظاهر، شخصیت، انتخاب اسلحه و ویژگی‌های مخصوص به عهده بگیرید.
  • یک دشمن شیطانی: در ترکیبی منحصربه‌فرد از مکانیزم اول شخص و سوم شخص با سازمان Heaven Smile رو در رو شوید. 
  • حرکات قاتل: از تمامی ویژگی‌های مخصوص Killer7 استفاده کنید تا رازها را بگشایید و معماها را حل کنید.
  • انتخاب با شما است: به دلخواه خود هر لحظه که خواستید یکی از هفت شخصیت را انتخاب کنید تا به بهترین شکل ممکن از شیوه حمله هر کدام از آن‌ها استفاده کنید.
  • مسیری تاریک در انتظار شما است: به داستانی درگیر کننده که توسط یکی از بهترین سازندگان تاریخ یعنی سودا ۵۱ طراحی شده است، وارد شوید.
  • ظاهری جدید: یک نسخه بهینه شده از این بازی کلاسیک جریان‌ساز کالت (Cult) را روی پی سی تجربه کنید.
  • تجربه سبک یک قاتل: جلوه‌های بصری بی‌انتهایی که به شکل حیرت‌انگیزی به سیستم‌های امروزی پورت شده است.

این بازی اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای کنسول‌های پلی استیشن 2 و GameCube عرضه شد و تا این زمان برای عرضه روی هیچ پلتفرم دیگری تایید نشده بود. در ادامه شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده